Beantwoord

Overgestapt om goedkoper uit te zijn, maar betaal elke maand veel

  • 20 December 2019
  • 7 reacties
  • 268 keer bekeken

Waarom moet ik zoveel betalen. Ik dacht dat jullie goedkoper waren. Maar ben nu nog duurder uit. Heb geen mobiel abbonnement bij jullie 

Groet mevrouw AB Fukking

******

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

titel gewijzigd 

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 December 2019, 09:21

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

HET IS niet verstandig om U adres in het openbaar TE zetten.  ondanks dat u boos bent .de moderators zullen straks u adres gegevens wel WEG halen. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @AB Fukking ,

 

Heb je onlangs een abonnement afgesloten met de KPN Hussel voorwaarden? 

Het goedkoopste abonnement van internet + interactieve TV is 52,50 per maand. Betaal je meer, dan heb je wat extra's erbij genomen. Mogelijk kun je downgraden naar het goedkoopste abonnement? 

a55ec8ed-d0ef-4205-be73-139dbaf63e0c.png

 

 

Een nieuwe manier om je KPN abonnementen samen te stellen, met nieuwe voordelen. Met KPN Hussel bepaal je zelf wat je nodig hebt en wat niet. Zo regel je al je abonnementen makkelijk op één plek. Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Aanpasbaar wanneer jij dat wilt, gehusseld op jouw manier. Je hebt de vrijheid om de abonnementen maandelijks aan te passen, omhoog én naar beneden. 

Hussel Thuis

Hussel Thuis biedt je de mogelijkheid om zelf je abonnement samen te stellen. Kies eerst een internetsnelheid, vervolgens of en hoeveel tv’s je wil aansluiten en als laatste welke entertainment opties je graag wil kijken of luisteren. Ieder abonnement wordt dus precies op maat gemaakt naar jouw wensen en is te combineren met 1 of meerdere mobiele abonnementen!
 

 

 

Reputatie 7

Goedemorgen @AB Fukking, welkom op het KPN forum. Vervelende verrassing om duurder uit te zijn dan gedacht. Zullen we er eens even naar kijken? Wat had je precies in gedachten? Je hebt onlangs een abonnement afgesloten, voor thuis? Wat was de afspraak? Ik hoor graag van je :) 

Reputatie 7
Badge +28

@AB Fukking 

Betaal je nu meer dan 52,50? Dan kun je downgraden naar het goedkoopste abonnement. Is dat inmiddels gelukt? 

Reputatie 7

Hey @AB Fukking. We hebben helaas geen reactie van je ontvangen. We helpen hier graag. Of, is het inmiddels al opgelost? Laat het weten :) 

Reputatie 7
Badge +28

@AB Fukking

Betaal je nu meer dan 52,50? Dan kun je downgraden naar het goedkoopste abonnement. Is dat inmiddels gelukt? 

@AB Fukking Is het downgraden al gelukt? 

Reputatie 7

Hé, @AB Fukking. We hebben helaas niks meer van je vernomen. Hierboven heeft de community een aantal pogingen gedaan om je te helpen, helaas geen reactie. Ik ga er vanuit dat al je vragen zijn beantwoord. En dat je daarom geen vraag meer hebt gesteld. Ik sluit daarmee je topic.

Toch nog iets onduidelijk? Kom dan hier gerust weer terug! 

Reageer