Overstappen

  • 12 september 2018
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Na 3 jaar gedoe de overstap gemaakt. Per zaterdag pakket in huis, vanaf vandaag kpn. Blijkt onze verbinding het niet te doen. Gratis monteur dus alsnog gebeld. Moeten we 12 dagen wachten dus 12 dagen geen vaste lijn, internet of tv.
Ik had pas vanaf zaterdag ├╝berhaupt een monteur in kunnen plannen dus ook dan was het niet voor morgen gelukt. Dat hoort kpn toch aan te geven? Of onze oude provider langer door laten lopen, of zorgen voor genoeg monteuren......
Lekkere binnenkomer zo, geeft ons na al die tijd gedoe wel moed..... not

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi Memesther. Wat een akelige manier om bij ons te beginnen. Zou je, zoals huistijger schrijft, je profiel kunnen aanvullen?
Is er ook met jou gepraat over een zogenaamd direct online pakket? ( noodpakket)
Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Memesther
Het was ook beter geweest als je direct met het afsluiten van je abonnement een monteur had laten komen.
Achteraf geeft altijd vertraging, omdat de monteurs meerdere afspraken hebben.
Maar goed dat is achteraf praat.
Webcare neemt dit topic binnenkort over en misschien dat die nog wat voor je kan doen.

Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier , wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken

Reageer