Vraag

Overstappen van oud naar Hussel en 4K op een oudere tv

  • 5 December 2020
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik heb een oud internet/tv abonnement bij KPN. 100mbit. Overstappen naar 200 en mijn niet bekeken Plus pakket wegdoen levert me sowieso een fors voordeel op. Zie ik bepaalde nadelen over het hoofd van deze overstap?

Verder zie ik dat ik ook 4k tv kan kijken. Ik heb 2 tv’s. Een plasma van een jaar of 8 waar de kinderen op gamen en tv kijken. En een Oled waar de 4K met netflix zeer welkom is. 4K kost me niks meer, maar kan ik mijn ‘oude’ tv nog wel gebruiken met een nieuwe tv ontvanger?

Mocht ik nog andere dingen over het hoofd zien, dan hoor ik die graag.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat betreft uw laatste vraag: ja.

U heeft geen mobiel abonnement van KPN? Als u mobiel van KPN heeft, dan heeft u het pluspakket (of FOX Sports) gratis. Dat weg doen levert dan dus ook geen voordeel op 😉

Ik kan me overigens dat forse voordeel niet zo goed voorstellen. Hussel 200 kost 50 euro. Tv erbij kost 10 euro. Een 2de ontvanger erbij kost 5 euro. Kom je uit op 65 euro. U betaald nu meer? Heeft u nu misschien Alles-in-1 Standaard? Dan betaald u nu iets van om en nabij de 73 euro, maar daar zit wel "gratis" Spotify bij. Dat word niet gebruikt?

Ik krijg het wel in mijn kostenoverzicht te zien dat ik het pluspakket voor mijn kiezen krijg. Ook zie ik dat ik zou kunnen kiezen voor spotify. Maar ook die zet ie gewoon voor 14,99 op de factuur...

Reputatie 7
Badge +24

Ik krijg het wel in mijn kostenoverzicht te zien dat ik het pluspakket voor mijn kiezen krijg.

Bij Hussel moet je gewoon betalen voor het pluspakket ja. Als je het hebben wilt.

Ook zie ik dat ik zou kunnen kiezen voor spotify. Maar ook die zet ie gewoon voor 14,99 op de factuur...

Ja, klopt. Er moet gewoon voor betaald worden. € 14,99, dat is Spotify Family overigens. U heeft nu Spotify Premium. Dat kost € 9,99 bij Hussel.

Als je mobiel van KPN hebt, dan krijg je bij Hussel 5 euro entertainmentkorting.