Beantwoord

Overstappen van TV, Internet?

  • 5 July 2019
  • 11 reacties
  • 275 keer bekeken

Ik ben nu een aantal jaar een tevreden klant. Maar heb me nu toch eens verdiept of een overstap financieel gunstig kan zijn. Tot mijn verbazing bespaar ik bij enkele overstappen al gauw € 20,00 tot € 30,00 per maand. Dat is nogal wat. KPN Compleet biedt uiteraard enkele voordelen maar dan nog kan ik flink wat besparen. Een overstap is dan ook de moeite waard.
Kunnen jullie daarom iets van een persoonlijk aanbod doen om een tevreden klant te behouden?
Anders vind ik het toch echt wel de moeite om de gok van een overstap te wagen...
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 July 2019, 10:32

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Je zou de klantenservice kunnen en dan zeggen dan je wilt opzeggen. Dan krijg je vast een aanbod. Maar als je een beter aanbod wilt hebben zou je eigenlijk een overstap in gang moeten zetten. Dan wordt je gebeld door de KPN omdat ze je willen behouden. Deze afdeling kan je dan nog een beter aanbod doen. Het enige nadeel hiervan is dat je daarna wel de andere provider moet contacten dat je toch nu overstapt.

Maar het is wel de beste manier om een mooi aanbod te krijgen op te blijven.

Maar het is wel de beste manier om een mooi aanbod te krijgen op te blijven.


Wat is een mooi aanbod hetzelfde wat nieuwe klanten krijgen?
Op dit moment 3 maanden korting en Netflix kado voor 3 maanden.
Bekijk ook alle voorwaarden en bijkomende zaken de stroomleverancier kan je om meerdere redenen beter vermijden.
Reputatie 7
Wat is een mooi aanbod hetzelfde wat nieuwe klanten krijgen?
Op dit moment 3 maanden korting en Netflix kado voor 3 maanden.

3 maanden???

Vreemd cache gewist ik krijg toch echt 'maar' 3 maanden



Ik ben er al achter dit maakt het verschil het hebben van mobiel bij KPN of Telfort.
Dan komen nieuwe klanten die geen mobiel hebben bij 1 van beiden er bekaaid af, wat uiteraard marketing is.

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Mekkel, Welkom op het forum. Terecht dat je deze vraag stelt, wanneer je er erachter komt dat je een paar tientjes voordeliger uit kan zijn. Helaas kan ik je geen aanbod doen. Deze actie is bedoeld voor nieuwe klanten. Je zult zelf, toen je klant bij ons werd, ook een mooi introductie-aanbieding hebben gekregen. Zo'n actie is dit ook. Als we iedereen korting zouden geven, zouden we de reguliere prijzen moeten verhogen. Daar zit natuurlijk ook niemand op te wachten. @wjb, De actie is sinds deze week weer 3 maanden korting. Als jij de cache van je browser wist, zie je dan nog steeds 6 maanden staan?
Reputatie 7
@wjb, De actie is sinds deze week weer 3 maanden korting. Als jij de cache van je browser wist, zie je dan nog steeds 6 maanden staan?
Het is nog altijd 6 maanden als je KPN Compleet bent.
Klopt alleen met een product bij KPN of Telfort krijg je dat halfjaar zie mijn screenshots.
Reputatie 7
Badge +19
Klopt, jullie hebben gelijk! Ik heb mijn huiswerk dit weekend wel gedaan😅🤓

Nou dan is het duidelijk. Het wordt dus overstappen. Scheelt me bijna € 300 voor een jaar! Jammer maar is voor mij absoluut de moeite waard. Bedankt voor jullie reacties.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Mekkel, Geen dank 🙂 Jammer om te lezen dat je gaat overstappen, maar de afweging kan ik begrijpen. Mocht je nog vragen hebben, horen we het graag.
Hoi,

Veel kijkgenot en luisterplezier bij de nieuwe provider.
Hopelijk net zo betrouwbaar als KPN.
Tot ziens.

*Admin: Bericht aangepast i.v.m. huisregels.

Reageer