Beantwoord

Overzicht TV-pakket: FOX Sports International:

• 5 oktober 2013
  • 3 reacties
  • 5935 keer bekeken

Genieten van internationaal topvoetbal in HD
Live de Engelse Premier League en Italiaanse Serie A
Volg de internationale bekertoernooien op de voet
FOX Sports International is de nieuwe internationale voetbalzender van Nederland met volop exclusief internationaal topvoetbal. FOX Sports International biedt je op twee kanalen volop internationaal live topvoetbal uit, o.a. de Premier League, Serie A, Europa League, FA Cup, DFB Pokal, COPA Italia en League Cup.

Naast het grote aantal live wedstrijden is er op FOX Sports International ook veel extra’s te zien, zoals alle samenvattingen van de internationale wedstrijden, de mooiste doelpunten en boeiende voetbaldocumentaires.

Welke zenders krijg ik met FOX Sports International?

Je krijgt 2 kanalen, FOX Sports 2 en FOX Sports 4, waarop 7 dagen per week internationaal topvoetbal wordt uitgezonden. De kanalen zijn ook in HD beschikbaar.

Wat kost het?

FOX Sports International kost € 12,50 /mnd. Je kunt het elke maand aan- of uitzetten. Je zit dus nergens aan vast.

Bestellen

Je kunt FOX Sports International eenvoudig aan je pakket toevoegen, via extra diensten in MijnKPN, via je afstandsbediening of bel gratis met onze Klantenservice via 0800-0402. Voor KPN Glasvezel bel je 0800-0404.

Ben je nog geen klant van KPN? Je kunt FOX Sports International bijbestellen bij de bestelling van je pakket.

icon

Beste antwoord door denvug_ams 5 oktober 2013, 11:55

Inderdaad deze informatie kun je ook op de site lezen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Beste Dennis.

Ik denk niet dat het forum hiervoor bedoeld is. Hier ontstaat enorm veel vervuiling en verliest deze zijn nut. Tenzij anderen dit anders zien, dan hoor ik dit ook graag.

Reputatie 7
Badge +13
Dit is pure forum vervuiling en gaat helemaal niet over KPN producten.

Ik hoop dat de moderator deze allen van u verwijderd.

Wat wilt u met deze onzin eigenlijk bereiken?

Reputatie 4
Badge +5
Inderdaad deze informatie kun je ook op de site lezen.

Reageer