Beantwoord

p20 pro iTV app terugkijken en opnames

  • 1 July 2019
  • 5 reacties
  • 117 keer bekeken

Reputatie 1
Hoi Forumhelden!

Tot voor kort geen problemen met de iTV app maar na een van de laatste updates (weet niet meer welke) geen mogelijkheid meer tot terugkijken en het bekijken van opnames.
Ik gebruik versie 6.3.1.2 geïntroduceerd op 23-05-2019.

Mijn toestel is een Huawei P20pro met de HiSilicon 970 processor. App herinstalleren biedt geen resultaat. Live tv kijken gaat wel. Bij het laden van een opname of terugkijken volgt de Sorry, er ging iets mis., melding. Vlak daarvoor zit een andere melding maar die is zo snelweg dat ik maar moeilijk kan opvangen van wat daar staat. Volgens mij; Cannot create content decryption session. Misschien kunnen jullie hier iets mee.
icon

Beste antwoord door Mark Wassink 1 July 2019, 22:31

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@Mark Wassink

Wil je eens kijken in de Playstore of er een update voor Chrome beschikbaar is,in dat geval even doen, hopelijk lost dat het probleem op.
Reputatie 1
Ja ik was te snel met het posten van dit probleem... Auto updates staat uit bij mij en idd probleem opgelost.

Dank!
Reputatie 7
Badge +11
Fijn,dank voor het melden 😃
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Mark Wassink, Ik lees dat jouw vraag/probleem snel opgelost was doordat je de app hebt geupdate. Mocht je later toch nog vragen hebben, zien we je graag terug op het forum 🙂
Reputatie 1
Nee het probleem is opgelost door een update van Chrome.

Reageer