Beantwoord

Pakket activeren lukt niet door foutmelding stb-wg-14

  • 13 July 2021
  • 27 reacties
  • 298 keer bekeken

Reputatie 1

Ik krijg  telkens bovenstaande melding bij pakket activeren alles geprobeerd o,a software opnieuw geïnstalleerd 

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 21 July 2021, 08:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

@Halt Als ik je goed begrijp probeer je het zenderpakket aan te zetten via de tv-ontvanger, heb je het ook geprobeerd via MijnKPN?

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Halt. Ik ben net als Hans benieuwd of het wel lukt als je dit via MijnKPN probeert. Het kan zijn dat er bijvoorbeeld nog een wijziging openstaat en dat die ervoor zorgt dat je nu geen zenderpakket kunt activeren. Kan je het daar ook proberen als je dat nog niet hebt gedaan?

Reputatie 1

Nee lukt niet kpn al gebeld heb de hele dag al de melding op tv in behandeling dit k,an 10 minuten duren lukt ook via mijn kpn niet

Reputatie 7

Wel de melding dat het in behandeling is dus, dat kan betekenen dat je het zenderpakket al wel hebt kunnen aanzetten maar dat deze nog niet is afgerond. Toen je belde, was de order toen te zien voor degene die je sprak? Ik zie geen gegevens van je op je profiel staan, daardoor kan ik het niet voor je bekijken. Je kunt alles daar invullen en hieronder een seintje geven als je dat gedaan hebt.

Reputatie 1

Nee nog steeds niet gelukt,aantal keren contact gehad met kpn maar kom niets verder allemaal standaard antwoorden zou nu 21 juli moeten werken,tot mijn verbazing nu 2 x een doos voor digitenne ontvangen terwijl bij helemaal geen digitenne heb,ongelooflijk 

Reputatie 7

Kan je je profiel dan nog volledig invullen zoals ik vroeg? Zonder je gegevens kan ik er niets over zeggen.

Reputatie 1

Gedaan 

Reputatie 7

Dank je voor de gegevens, daarmee heb ik voor je gekeken. Ik zie de wijziging staan, daarbij zie ik ook een melding staan dat de wijziging eerder vandaag is afgerond. De datum van vandaag die je kreeg lijkt dus de juiste te zijn geweest. Als je nu bij de zenderpakketten kijkt, krijg je de foutmelding dan nog steeds of kan je nu wel weer dingen wijzigen als je dat wilt?

De retourdozen die je hebt gekregen voor Digitenne kan je negeren, dat is nog steeds een onderdeel van jouw abonnement en hoef je niet terug te sturen.

Reputatie 1

Ik ga vanavond kijken of het werkt,de 2 dozen met digitenne apparatuur heb ik beide terug gestuurd naar Alphen aan de Rijn want daar heb ik niets aan

Reputatie 1

Eindelijk naar 9 dagen gelukt

Reputatie 7

Top, dat is goed om te lezen! Mochten we nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden.

Reputatie 1

Hallo, nu eindelijk film 1  enkele weken,verder heb 2 pakketen digitenne terug gestuurd naar Alphen aan de Rijn die ten onrechte zijn opgestuurd naar mij omdat ik geen digitenne heb en wil hebben en ziek vandaag op mijn factuur dat er abbonements kosten 5 euro p.m worden berekend voor iets wat ik helemaal niet heb,hoe kan dit nu weer

Reputatie 7

Dat is gek inderdaad @Halt, toen we vorige maand keken stond dat goed. Ik zie de Digitenne nu ook staan als ik kijk, dat is niet de bedoeling natuurlijk. Ik heb 'm nu meteen verwijderd, daar krijg je een bevestiging van. Op de volgende factuur zal je ook een correctie zien voor die 5 euro.

Reputatie 1

Top dankje

Reputatie 1

Zoals de bovenstaande ziet is de melding niet nieuw,ik wil film 1 pakket opzeggen,veelal het zelfde maar weer de melding Stb wg 14

Reputatie 7

Dit is niet de eerste keer dat je die melding krijgt inderdaad, deze is bij jou erg hardnekkig. Ik zie geen openstaande wijzigingen wat het zou kunnen verklaren, wel zie ik een wijziging van november terug, die via de tv-ontvanger lijkt te zijn gedaan. Was die toen wel gelukt op die manier? Als dat zo is is de foutmelding er ook niet altijd dus. En hoe ziet het er nu uit als je het in MijnKPN probeert?

Reputatie 1

Alles geprobeerd ook  via mijn kpn en via de tv krijg de melding in behandeling in vervolgens weer de stb melding,dus lukt niet

Reputatie 7

Het is heel gek dat je deze melding alsnog blijft krijgen, ik zie er geen aanleiding voor. Ik doe hier navraag over en ik kom er bij je op terug als ik meer informatie heb!

Reputatie 7

Na overleg hebben we besloten om hier een melding voor aan te maken en door te zetten naar de specialisten. Zij gaan kijken waarom deze melding bij jou blijft komen, en ze zullen daarover contact met jou opnemen.

Reputatie 1

Meer dan een week geleden contact gehad met iemand van kpn die zou het intern oplossen maar nog steeds hetzelfde probleem inmiddels betaal al wel bijna 2 maand abonrmentkosten voor iets wat ik niet wil hebben.

Reputatie 7

Ze zijn er nog mee bezig @Halt, de specialisten hebben hiervoor ook een melding aangemaakt naar een achterliggende afdeling en ze zijn in afwachting van de uitkomst daarvan. Ik zie dat ze de voortgang daarvan regelmatig bekijken, zodra zij meer weten zullen ze weer contact met jou opnemen.

Reputatie 1

Ok bedankt voor de update 

Reputatie 7

Het lijkt erop dat ze jou gisteren een bericht hebben gestuurd @Halt, als het goed is staat daar een contactnummer in. Heb je die gekregen en heb je dat nummer al kunnen bellen?

Reputatie 1

Klopt,ga maandag even bellen maar kan nu film 1 uitzetten,hartelijk dank hiervoor 

Reputatie 7

Geen probleem, maandag kan dat inderdaad. De melding blijft open staan tot de 24e zo te zien, als je voor die datum belt komt dat goed :slight_smile: