Beantwoord

Pathe app zit niet op mijn tv, wel bijv netflix app

  • 18 January 2019
  • 3 reacties
  • 44160 keer bekeken

Op de smart tv zit niet de Pathé app, wij hebben wel bijv. de netflix app.
Hoe krijg ik ook de pathe app op mijn tv?
icon

Beste antwoord door PeterG 19 January 2019, 15:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dat is afhankelijk van jouw TV. Niet elke smart-TV ondersteund alle apps.
Zo kan ik op mijn LG-TV van twee en een half jaar oud, nu al niet meer de nieuwste apps gebruiken.

Wat wel is wil helpen is het updaten van jouw TV naar de nieuwste softwareversie.
Mogelijk krijg je dan ook meer apps ter beschikking.
Via de link hieronder lees je alles over de Pathé app voor smart tv. Staat ie er niet tussen ga dan naar alle app's / appstore (afh. van hoe het op je tv staat), klik 'm daar aan en hij wordt toegevoegd aan het startscherm.
Staat ie niet bij 'alle apps' dan is je tv niet geschikt voor die specifieke app.

https://support.pathe-thuis.nl/hc/nl/articles/210319626-Hoe-werkt-Path%C3%A9-Thuis-op-Smart-TV-

Verder is het mogelijk om met de app voor Android en iOS (tablets en smartphones) met Chromecast te streamen naar een tv (met hdmi ingang).
Reputatie 7
Badge +25
Hi @Es03, welkom op het forum. Noordzee en Peter geven al veel info zie ik. Het komt er dus op neer dat de Pathé app al op je tv zou moeten staan, of dat je via de app store op de tv de app zou moeten kunnen vinden. Ik hoop dat het lukt!