Beantwoord

Pauper TV + gratis voetbal Ziggo

  • 20 August 2019
  • 8 reacties
  • 279 keer bekeken

Ls ,

Tot mijn grote verbazing ontdekte ik dat ik opeens gratis toegang heb tot een Ziggo kanaal met voetbal.
Dit schept redelijke verbazing dat er wel weer aandacht gegeven kan worden aan voetbal, van Ziggo, maar het KPN niet lukt om HBO in het pakket terug te krijgen.
Waarom scheept u mij wel op met een waardeloos kanaal, zonder enige inhoud .. En weerhoud u mij van kijkplezier.

Nu kan ik meedelen dat het totale NL aanbod van extra zender behoorlijk waardeloos is, en alleen maar reclame in de aanbieding heeft.
Helaas is KPN de sjeu al een tijdje kwijt om bijzonder te zijn in haar aanbod. Wat ook weer te begrijpen is, omdat met voetbal en pauper TV heel veel geld te verdienen valt.

Maar ik wil toch een verzoek plaatsen om weer eens ouderwets bijzonder te worden, waar KPN groot mee is geworden.. Een reden waarom ik tot nu toe altijd bij KPN ben gebleven.
U ziet de trend ook van aanbieders zoals NETFLIX, en het aanbod wat er daar beschikbaar is. Nu komt ook zeer snel Disney+, en Hulu is ook bijzonder groot.
Is het niet mogelijk dat de KPN marketing afdeling gaat kijken of er niet een graantje mee te pikken is..

Het grootste voordeel van een ander en gevarieerder aanbod, is dat ik als voetbal en reality tv shows hater van alle grote commerciële zenders ontzien kan worden van de rotzooi die ze aanbieden.

Als u de feeds heeft gevolgd, en terugleest wat een klachten er zijn over hoe bar en bar slecht het met de Nederlandse Televisie is, dan kunt u niet ontkennen dat het jammer is dat er geen gehoor aan gegeven word.
Er mij meer dan duidelijk dat KPN totaal geen invloed heeft over de kwaliteit op de zenders die KPN aanbied, maar KPN kan wel kwaliteit proberen aan te bieden.

gr
Een bezorgde kijker
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 20 August 2019, 14:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Waarom andere providers dan Ziggo het HBO aanbod niet krijgen mag algemeen bekend zijn. Dáár gaan we uiteraard niet meer op in.

Voor wedstrijden in de UEFA móet Ziggo Sport (dus niet KPN) het hoofdkanaal open zetten. Dit is de voorwaarde waarvoor ze die uitzendrechten hebben bemachtigd.

En wat je klachten betreft van de "slechte televisie" van Nederlandse zenders kun je toch beter bij die zenders klagen. KPN is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de zenders die ze doorgeven, uitgezonderd het kanaal Beleef KPN.
Reputatie 7
Badge +25
Hoi @Pauper TV en aanbod. Ik zie dat Peter al wat goede informatie geeft. Laten we niet nogmaals het hele HBO verhaal gaan vertellen, aangezien alle informatie gewoon op internet (en dit forum) te vinden is. Voor de inhoud van de tv-zenders moet ik je toch doorverwijzen naar de betreffende zenders...

Wat betreft Disney+. Ik zou het te gek vinden om dat in dezelfde constructie te zien als bijvoorbeeld Netflix, maar ik heb werkelijk geen idee of dat gaat gebeuren. Hulu is nog relatief klein, maar Disney maakt tegenwoordig de dienst uit daar dus wellicht dat het ook wel naar Europa komt uiteindelijk. Ik was in ieder geval al heel erg blij (en een beetje verrast) dat Nederland bij de eerste landen zit waar het wordt uitgerold.
Beste moderator, graag dit topic verwijderen.
B.T.W.
Het gratis voetbalkanaal op nr. 14 is van Fox Sports. (daar is Ziggo een beetje vloeken i.d. kerk).

Er is met ruim 100 zenders vast wel wat van uw gading te vinden. Misschien niet 24/7 op één of meerdere kanalen, maar i.i.g. wel losse programma's.

Het Ziggo Select kanaal (233) is beschikbaar voor alle klanten bij UEFA wedstrijden van Ajax.

Als je er niks om geeft heeft je KPN decoder de mogelijkheid een of meer kanalen te verbergen.
@Paul_ beste moderator, deze tekst was niet voor een forum bedoeld. Graag verwijderen.
kan een moderator deze topic verwijderen
@moderator graag topic verwijderen
Reputatie 7
Topics worden niet verwijderd.
Je kunt zelf "het beste antwoord" markeren zodat het topic als "beantwoord" gekenmerkt wordt.