Beantwoord

Peel Smart Remote i.c.m. ARRIS VIP2952

• 29 maart 2016
  • 7 reacties
  • 2435 keer bekeken

Ik zou graag Peel Smart Remote op mijn ARRIS VIP2952-kastje van KPN willen gebruiken.
Voor mijn Sony Bravia lukt het me om alle toetsen in de app te gebruiken, maar het KPN-kastje wil alleen uitschakelen.
Schakelen tussen kanalen lukt helaas niet, iemand die dit wel gelukt is?
KPN Netherlands Digital staat ingesteld als serviceprovider voor de Settopbox.....

Bedankt voor de hulp!

icon

Beste antwoord door BobBrand 4 april 2016, 16:33

,,, bedankt!

Nadat ik de ARRIS had ingesteld als mediabox en erna de ARCADYAN deed hij het niet.
Toen ik de kamer uit Peel Smart Remote had verwijderd en opnieuw aangemaakt (en voor ARCADYAN gekozen) deed hij het wel.
Combi van jullie tips dus, thanks! :) 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Ik heb vanwege verhuizing de HMB2200 vervangen gekregen door de Arris boxen.

Ook hier werkt het prima. Wat nog wel eens wil helpen is de afstandbediening in de instellingen wissen en opnieuw het stappenplan doorlopen in de app. bij mij eigenlijk altijd 100% score.

Ik heb wel een wat oudere Galaxy S5.

Beste Bobbrand,

Selecteer het merk: Arcadyan en het werkt op je ITV ontvanger ARRIS VIP2952.

Groet,

Rob

Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum !

Ik durf niet te zeggen hoe je dit moet instellen, maar lijkt succes te hebben gehad in dit topic. Misschien heeft hij nog goede tips? :)

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Ik weet eigenlijk niet helemaal waar het over gaat, maar ik heb wel dit topic gevonden: http://forum.kpn.com/t5/Interactieve-TV/peel-smart-remote/td-p/124758

Robin
Hoi RobinFlikkema,

Topic inderdaad gezien ook, maar daar staat het antwoord niet bij voor dit type kastje.

Bedankt iig voor het meedenken....

,,, bedankt!

Nadat ik de ARRIS had ingesteld als mediabox en erna de ARCADYAN deed hij het niet.
Toen ik de kamer uit Peel Smart Remote had verwijderd en opnieuw aangemaakt (en voor ARCADYAN gekozen) deed hij het wel.
Combi van jullie tips dus, thanks! :) 

Arris VIP2952: kan het zijn dat deze box iedere nacht automatisch in stand-by stand komt? Eigenlijk wil ik hem gewoon aan laten staan!

Reageer