Beantwoord

Per 1 augustus 2018 Uitbreiding HD-kanalen (Ziggo)

• 11 juli 2018
  • 18 reacties
  • 3703 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Met ingang van 1 augustus zijn de volgende kanalen ook in HD bij Ziggo:
  • Ziggo Sport Extra 1 (kanaal 405)
  • Ziggo Sport Extra 2 (kanaal 406)
  • Shorts TV (kanaal 125)
  • Penthouse (kanaal 792)
Nu zijn Shorts TV en Penthouse in HD niet zo belangrijk... maar gaat KPN ook de 2 Extra-kanalen van Ziggo Sport Totaal in HD doorgeven? En zo ja, op wat voor termijn?

Voor de rest is het natuurlijk een erg summiere uitbreiding bij Ziggo.
Zelfs nog niet eens CNN of een andere 'echte' nieuwszender in HD.
icon

Beste antwoord door Jorrit 18 juli 2018, 13:27

Ik heb inmiddels een update voor jullie. Op dit moment is het toevoegen van de Ziggo Sport zenders in HD niet aan de orde. We zijn bezig om dit in de toekomst mogelijk te maken, maar kunnen nog geen uitspraken doen over wanneer dit zal plaatsvinden. Zodra er duidelijkheid is zullen we dat laten weten!
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Daar ben ik ook benieuwd naar! Voor 15,50 euro per maand mag je toch verwachten dat alles HD is en wordt. Dus hup KPN!
Reputatie 5
Ik denk dat het meer de vraag is of de content eigenaar (Ziggo) deze kanalen ook in HD gaat doorgeven aan content afnemers (b.v. KPN).
Reputatie 3
Badge +1
Mijn vraag is duidelijk genoeg.
Reputatie 7
Badge +24
Beetje jammer die negativiteit, je hebt de vraag gistermiddag gesteld. Een reactie van ons op het forum kan soms wat langer duren, ik had gedacht dat je dat inmiddels wel zou weten.

Ik zal eens kijken of al bekend is of dat ook in het Ziggo Sport Totaal pakket gaat veranderen.
Reputatie 3
Badge +1
Is toch niet persoonlijk bedoeld? Was meer een reactie op de negativiteit van Roko... "of het überhaupt wel vrijgegeven wordt". Vraag leek én lijkt mij duidelijk genoeg en elke toevoeging op die duidelijke vraag was én is overbodig. En ja, we zijn niet allemaal 24 uur per dag even vrolijk. Sorry daarvoor!
Reputatie 5
Negativiteit van mij? Ik gaf alleen maar aan dat de content owner dat in principe bepaald en daarmee dus indirect of b.v. KPN dat kan gaan afnemen/doorgeven. Dat je vragen er feitelijk niet mee beantwoord zijn klopt inderdaad. Jammer dat je dat negatief vind.
Reputatie 3
Badge +1
Er wordt een vraag gesteld en die vraag zie ik graag beantwoord door de juiste persoon.
In dit geval dus iemand van webcare òf iemand anders van KPN zelf die die informatie heeft.

Dank je wel.
Reputatie 4
Badge +6
Het is een goede vraag want ik kan de informatie niet direct vinden. 🙂 Nou is het natuurlijk ook een vrij recente ontwikkeling. Ik heb de vraag neergelegd bij de personen die hier over gaan. Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het jullie hier weten. Ik verwacht binnen uiterlijk een week meer te weten.
Reputatie 3
Badge +1
Top, @Paul_ en @Jorrit!

Het is zeker vrij recent en moet nog uitgevoerd worden natuurlijk, maar toch.
Reputatie 4
Badge +6
Ik heb inmiddels een update voor jullie. Op dit moment is het toevoegen van de Ziggo Sport zenders in HD niet aan de orde. We zijn bezig om dit in de toekomst mogelijk te maken, maar kunnen nog geen uitspraken doen over wanneer dit zal plaatsvinden. Zodra er duidelijkheid is zullen we dat laten weten!
Reputatie 6
Badge +8
@Jorrit,

Jammer om te lezen dat er vooralsnog geen plannen zijn om Ziggo Sports Extra 1 en 2 in HD op te voeren voor KPN, Telfort en XS4all klanten. Anno 2018 wil je als klant indien mogelijk 'HD' hebben en geen 'SD' beeld. Hopelijk komt KPN voor de start van de voetbal competitie alsnog in actie met de HD kanalen.
Reputatie 4
Badge +6
De plannen zijn er zeker wel. We zijn bezig om het mogelijk te maken. Wanneer dit gebeurt is alleen nog niet bekend.
Reputatie 6
Badge +8
De plannen zijn er zeker wel. We zijn bezig om het mogelijk te maken. Wanneer dit gebeurt is alleen nog niet bekend.

We gaan het zien en afwachten Jorrit! 🙂
Reputatie 3
Badge +1
Dank je wel voor je reactie @Jorrit!
Reputatie 3
Badge +1
Maand later met de naamswijziging naar Ziggo Sport Docu ook nog niet? 🙂
Reputatie 7
Badge +16
Dit weekend, volgens mij nu al zelfs, zijn de Ziggo kanalen opengezet voor alle kijkers.
Reputatie 3
Badge +1
Dit weekend, volgens mij nu al zelfs, zijn de Ziggo kanalen opengezet voor alle kijkers.
En wat had dat met de HD-versie van Ziggo Sport Totaal Extra en Docu te maken?
Niets volgens mij :)

Anyway... @Jorrit of @Paul_ na 6 maanden al wat meer inzicht?
Reputatie 7
Badge +24

Dit weekend, volgens mij nu al zelfs, zijn de Ziggo kanalen opengezet voor alle kijkers.En wat had dat met de HD-versie van Ziggo Sport Totaal Extra en Docu te maken?
Niets volgens mij :)

Anyway... @Jorrit of @Paul_ na 6 maanden al wat meer inzicht?

Helaas heb ik hier geen update over...

Reageer