Vraag

per abuis opnemen uitgeschakeld

• 2 april 2018
  • 6 reacties
  • 106 keer bekeken

hallo,

ik heb bij het wijzigen van mijn abonnement per abuis het gratis opnemen uitgeschakeld. Hoe kan ik dit weer herstellen?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goedemiddag wel kom op het forum. H. Van der schoot. volgens mij kan u het niet zelf herstellen. U kunt kpn klantenservice bellen 0800 0402. Of wachten op iemand van de webcare medewerkers hier op het forum ☺️
Reputatie 7
Badge +28
Hallo @H. van der Schoot, welkom! Ik zie het nog steeds aangevinkt staan hoor 🙂. Volgens mij is hij dus niet uitgezet. Kan je eens controleren of je nog op kunt nemen?
Ik kan momenteel niet opnemen
Reputatie 7
Badge +9
Goedeavond H van der schoot. Heeft u hem ook al eens een keer een REZET geven dat doet je om door hem even stroom loos te maken met het knopje op de achterkant van de decoder zit even van het stroom af halen en dan natuurlijk ook weer aan zetten naar 30sec weer aan zetten. Of een harde REZET geven met met de afstand bediening twee keer op de gele knop drukke en dan de twee vinkje op ja zetten en dan okay dan gaat hij nieuwe software versie op halen maar voor het laatst moet u naar instellingen gaan.
Reputatie 7
Badge +28
Dan heb ik bij dezen een ticket voor je aangemaakt. Ik zie hem nu ook niet meer en krijg het opnemen pakket zelf niet meer aangezet. De afdeling waar het ticket naartoe gaat, zal deze binnen enkele werkdagen oppakken en je krijgt daar dan ook een bevestiging van. Wil je het ons ook nog even laten weten als het weer werkt?
Reputatie 7
Badge +28
Ik zie dat het opnemenpakket inmiddels weer toegevoegd is! Goed om dat te zien. Mocht je verder nog vragen hebben, laat je het dan weten?

Reageer