Petitie: Alle regionale omroepen moet blijven bij KPN!

Toon eerste bericht

147 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Klopt Dennis. Al bijna een jaar geleden overgestapt naar ZV (om PeterG maar even aan te halen :D)
Ach, ik vindt het jammer dat het er 3 worden voor mij als deze wijziging niet door gaat (Ik heb trouwens met dit account niet gestemd gezien dat niet eerlijk is.
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb gestemd
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb gestemdBedankt voor je stem! Top!
Reputatie 6
Badge +8
Ik snap niet waar KPN mee bezig is! ze geven ook geen echte reden waarom ze weggaan. Ik zeg laten staan met die handel en ik heb dus gestemd!
Badge
Ik heb ook gestemd de regionale zenders moet zo blijven als het nu is.
Reputatie 7
Badge +20
Ik snap niet waar KPN mee bezig is! ze geven ook geen echte reden waarom ze weggaan. Ik zeg laten staan met die handel en ik heb dus gestemd!Dank je wel voor de stem! En van jou reactie! 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb ook gestemd de regionale zenders moet zo blijven als het nu is.Bedankt voor jou stem, en de reactie! Top! 🙂
Reputatie 7
Badge +14
Van mij mogen ze best allemaal blijven.
Ook al kijken wij er niet veel naar.
Reputatie 7
Badge +20
Van mij mogen ze best allemaal blijven.
Ook al kijken wij er niet veel naar.
Dank je voor je reactie, heb je ook een stem uitgebracht? Hoeft niet natuurlijk, maar het mag wel. Ik hoop echt met jullie steun of ik hier iets mee kan bereiken, en KPN eens bewust maken wat een klant wilt.
Reputatie 4
En ik snap nog steeds niet voor welk probleem het weghalen van de regionalen een oplossing is. En waarom in Limburg maar drie zenders en bv in Gelderland acht??
Reputatie 7
En ik snap nog steeds niet voor welk probleem het weghalen van de regionalen een oplossing is. En waarom in Limburg maar drie zenders en bv in Gelderland acht??Kosten, niets meer en niets minder. Doordat er minder mensen naar een lokale zender kunnen kijken gaan de distributiekosten omlaag en dat is goed voor de portemonnee van de aandeelhouder immers ondertussen gaat de abonnee wel meer betalen.

Wettelijk moet een provider de regionale zender van de regio zelf en de aangrenzende regio's doorgeven. KPN kiest niet voor de klant maar voor de aandeelhouder en daarom maar 3 in Limburg en "wel" 8 in Gelderland.

Overigens nooit geweten dat er ook nog enorm veel lokale en regionale zenders zijn die sowieso al alleen in de regio zelf aangeboden worden..
Zie: https://www.kpn.com/televisie/zenders/lokale-zenders.htm
Snap ik nu ook waarom er sinds kort 4 cijfers mogelijk zijn bij de kanalen.
Reputatie 7
Badge +20
Snap ik nu ook waarom er sinds kort 4 cijfers mogelijk zijn bij de kanalen.Wat willen ze nou op die 4 cijferige kanalen plaatsen?:?
Ze moeten in stand worden gehouden.
Reputatie 7
Als ik deze pdf bij Telfort bekijk dan gaan de lokale tv-zenders naar de 4 cijfers. Bij KPN niets over te vinden, echter is Telfort DSL volgens mij gewoon 1 op 1 het KPN aanbod.
Reputatie 6
Badge +8
Als ik deze pdf bij Telfort bekijk dan gaan de lokale tv-zenders naar de 4 cijfers. Bij KPN niets over te vinden, echter is Telfort DSL volgens mij gewoon 1 op 1 het KPN aanbod.

Het vreemde is alleen dat hier de TV zenders worden genoemd maar niet de radiozenders?
Reputatie 7
Ik zie in het overzicht lokale zenders van kpn dat er al enkelen in de 4 cijfers zitten (niet landelijk te ontvangen). https://www.kpn.com/televisie/zenders/lokale-zenders.htm
Bv. RTV Papendrecht 1455 , Omroep Best TV 1461 e.a.

Lokale radio zit in de 200 en 300 reeks.
Reputatie 7
Badge +20
Ze moeten in stand worden gehouden.Bedankt voor jou stem! 😳
Reputatie 1
Wij zijn 7 jaar overgestapt van Delta naar KPN omdat wij bij KPN naar alle regionale zenders konden kijken en het aanbod sowieso veel groter was plus de vele mogelijkheden met Interactive TV.
Dat was bij Delta allemaal niet mogelijk.
Daar wij oorspronkelijk uit Drenthe komen kijken wij iedere dag dan ook met veel interesse naar TV Drenthe maar ook naar TV Noord TV Oost en TV Gelderland.
Daarom mogen de regionale zenders niet verdwijnen want er is duidelijk behoefte aan.
Op deze manier gaat dat KPN klanten kosten.

Met vriendelijke groet,

Eling
Reputatie 7
Badge +20
Wij zijn 7 jaar overgestapt van Delta naar KPN omdat wij bij KPN naar alle regionale zenders konden kijken en het aanbod sowieso veel groter was plus de vele mogelijkheden met Interactive TV.
Dat was bij Delta allemaal niet mogelijk.
Daar wij oorspronkelijk uit Drenthe komen kijken wij iedere dag dan ook met veel interesse naar TV Drenthe maar ook naar TV Noord TV Oost en TV Gelderland.
Daarom mogen de regionale zenders niet verdwijnen want er is duidelijk behoefte aan.
Op deze manier gaat dat KPN klanten kosten.

Met vriendelijke groet,

Eling
Beste Eling,
Bedankt voor je reactie! We hopen zo toch de regionale omroepen bij KPN te houden! 🙂
Reputatie 3
Badge +4
Ze moeten in stand worden gehouden.
Reputatie 7
Badge +20
En ik snap nog steeds niet voor welk probleem het weghalen van de regionalen een oplossing is. En waarom in Limburg maar drie zenders en bv in Gelderland acht??Gelderland zit net op het puntje aan Limburg vast:

Ik denk daarom dat Limburg (L1), Brabant (Omroep Brabant) En gelderland (TV Gelderland) in Limburg te ontvangen is.
Reputatie 7
Badge +20
Ze moeten in stand worden gehouden.Dank voor jou reactie Koudhe! 😳 TOP!
Reputatie 7
@ e.syswerda606. Helaas heeft Delta nog steeds maar een beperkt aantal regionale zenders.
Verder is Delta per gisteren gestopt met deze zenders:
Discovery Channel
Discovery Science
Discovery World
Investigation Discovery (ID)
Animal Planet
Eurosport
Eurosport 2
en … TLC

Alle regionale zenders verspreiden hun tv- en radiosignaal ook via internet.
Reputatie 6
Badge +8
Ik zie in het overzicht lokale zenders van kpn dat er al enkelen in de 4 cijfers zitten (niet landelijk te ontvangen). https://www.kpn.com/televisie/zenders/lokale-zenders.htm
Bv. RTV Papendrecht 1455 , Omroep Best TV 1461 e.a.

Lokale radio zit in de 200 en 300 reeks.

Thanks! niet helemaal hoor 😉 ik zie in jouw genoemde link bijvoorbeeld Radio Westerkwartier op kanaal 1160 staan. Dus er zitten ook lokale radio zenders.

Reageer