Petitie: Alle regionale omroepen moet blijven bij KPN!

Toon eerste bericht

147 reacties

Reputatie 7
Ach, we merken het wel. We hebben altijd nog de zenderlijst onder de OK-knop. En de gids natuurlijk. Om zenders terug te vinden.
Reputatie 2
Qua kosten maakt het voor jou niks uit.

Dat begrijp ik, maar voor KPN schijnbaar wel want anders zouden ze deze drastische maatregel niet nemen. Vandaar mijn idee (als leek) om de kosten wat te drukken. Kijk, wij kunnen natuurlijk allemaal wel van alles willen, maar de bomen groeien ook voor KPN niet tot in de hemel. Soms helpt een beetje meedenken.
Reputatie 7
Badge +16
Kan kpn de reden voor het verdwijnen van zendets toelichten?
Reputatie 7
Kosten Sjors. Als ze ze niet meer landelijk verspreiden scheelt dat rechten. Want volgens mij moeten ze ook voor de regionalen buma afdracht doen.
Een andere reden is de verspreiding van die zenders via hun eigen websites. Veel mensen kijken tegenwoordig via smartphone, tablet en ook wel pc. Daardoor wordt er ook minder via KPN gekeken terwijl wel voor landelijke verspreiding betaald wordt momenteel.
Reputatie 7
Badge +16
Zoiets denk ik ook 😛 Maar als KPN het bevestigd weten we het zeker 😉
Reputatie 7
Gelukkig heeft mijn vrouw voor een extra (zeer) lokale zender gezorgd. ;)

Bijkomend voordeel is dat de televisie gewoon uit kan blijven staan. 😛
Reputatie 7
Die is te gek!
Misschien moet ik deze klok, die ik in huis heb, maar voor de televisie zetten...

Reputatie 1
Waar is KPN toch mee bezig? Natuurlijk moeten alle regionale omroepen te ontvangen zijn.
Ik kijk naar de diverse regionale omroepen. Wil je wat meer weten over een onderwerp wat op dat moment actueel is dan kijk ik graag naar de nieuwsuitzending van de desbetreffende omroep in de regio waar het nieuwsonderwerp gebeurd is.
KPN, schrap geen regionale omroepen, dit zou een domme zet zijn.
Reputatie 7
Badge +20
Zie: https://www.kpn.com/televisie/zenders/lokale-zenders.htm
Snap ik nu ook waarom er sinds kort 4 cijfers mogelijk zijn bij de kanalen.
Mag KPN de naam "MéérTV" wel gebruiken? Omdat er een omroep is die de naam Meer TV ook gebruikt:

Kan natuurlijk ook zijn dat KPN met MéérTV eerder was dan die omroep. 😛 🆒
Reputatie 7
Vandaar dat KPN ook "MéérTV" gebruikt en niet "MeerTV".
Reputatie 7
Wel gek dat dat erbij staat. MeerTV, van de lokale omroep Haarlemmermeer, bestaat al jaren niet meer als lineair kanaal. Hun "TV" programma's zijn alleen via een Youtube-kanaal te bekijken, zie rechterkolom op hun website:
http://www.meerradio.nl/
Reputatie 7
Badge +16
Ik heb voor blijven gestemd.
Reputatie 1
Wat ik nog nooit heb gesnapt wat naast de "eigen" lokale omroep Regio8/OptimaalFM in Emmen te zien is.
Dat is voor de achterhoek en totaal niet relevant in (Zuid-Oost) Drenthe.
Ook zie ik dat er blijkbaar nog steeds RTVEmmen staat terwijl dit sinds eind 2016 (samen met RTV LoCo uit Coevorden) nu ZO!34 is.
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb voor blijven gestemd.Dank voor je stem Giant2000! 😳
Reputatie 4
Badge +5
ik heb ook voor gestemd jammer dat kpn alles aan het uitkleden is hbo weg meiden van holland gaat straks ook weg nu dan de regionale zenders wat blijft er straks nog over alleen maar sport en nog eens sport jammer
Reputatie 7
Badge +16
Dat HBO weg is ligt niet aan KPN, HBO Nederland is ophouden te bestaan.
Reputatie 7
Badge +24

Hoi Sjors, ons is ook geen exacte reden gegeven. Vermoedelijk zullen kosten een rol spelen hierin.
Reputatie 2
Alle regionale TV zenders dienen beschikbaar te blijven, wie bedenkt het om zoiets af te schaffen. Besparing van niets die alleen maar ergernis wekt bij anders tevreden klanten.
Geen belang om hier in Groningen TV Limburg te blijven ontvangen...
Reputatie 7
Badge +20
ik heb ook voor gestemd jammer dat kpn alles aan het uitkleden is hbo weg meiden van holland gaat straks ook weg nu dan de regionale zenders wat blijft er straks nog over alleen maar sport en nog eens sport jammerDank voor jou stem, BernardHeuer! 😳 Top dat je gestemd hebt! 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Alle regionale TV zenders dienen beschikbaar te blijven, wie bedenkt het om zoiets af te schaffen. Besparing van niets die alleen maar ergernis wekt bij anders tevreden klanten.Ik weet niet wie dit bedenkt. Maar dat ik hier zoveel reacties erop krijgt, en gestemd wordt doet me goed! 😳 @Cindy_Jullie doen hier toch wel iets met deze petitie? Want ik doe dit voor de klanten van KPN. Dus niet alleen voor mezelf! :8
Reputatie 7
Badge +20
Geen belang om hier in Groningen TV Limburg te blijven ontvangen...Bedankt voor jou reactie Richie80, Iedereen heeft zijn eigen invulling hieraan. 😳
Reputatie 7
Badge +20

Hoi Sjors, ons is ook geen exacte reden gegeven. Vermoedelijk zullen kosten een rol spelen hierin.
Kosten??? Beetje vreemd vind ik dit wel. Want nog niet zo lang geleden hebben jullie de regionale zenders in HD laten uitvoeren. En nu gaan ze in 1x weg. Als dan maar bij mij in Limburg de 3 regionale zenders:
  • Omroep Gelderland
  • Omroep Brabant
  • L1 (Omroep Limburg)
Als die dan wel in HD blijven. En dat we het niet weer in SD krijgen.
Geen belang om hier in Groningen TV Limburg te blijven ontvangen...Bedankt voor jou reactie Richie80, Iedereen heeft zijn eigen invulling hieraan. :$

Geef mij liever zoals jij al hebt, 4K ipv regionale omroepen!
Reputatie 7
Badge +20
Geef mij liever zoals jij al hebt, 4K ipv regionale omroepen!Deze 4K abonnementen* gaan per 1 juli in:

(*Indien beschikbaar met genoeg bandbreedte op je adres)

Reageer