Petitie: Alle regionale omroepen moet blijven bij KPN!
Beste KPN klanten, per 4 juli gaat KPN de regionale omroepen versoberen. Niet alle regionale omroepen krijg je niet meer te zien in jou regio. Wil je ook dat de regionale omroepen blijft? Dan kun je deze petitie tekenen, en eventueel een reactie plaatsen wat je ervan vind. Ik hoop dat we dan deze besluit van KPN kunnen tegen houden.
Page 3 / 6
Ach, we merken het wel. We hebben altijd nog de zenderlijst onder de OK-knop. En de gids natuurlijk. Om zenders terug te vinden.
Reputatie 2
Dat begrijp ik, maar voor KPN schijnbaar wel want anders zouden ze deze drastische maatregel niet nemen. Vandaar mijn idee (als leek) om de kosten wat te drukken. Kijk, wij kunnen natuurlijk allemaal wel van alles willen, maar de bomen groeien ook voor KPN niet tot in de hemel. Soms helpt een beetje meedenken.
Kosten Sjors. Als ze ze niet meer landelijk verspreiden scheelt dat rechten. Want volgens mij moeten ze ook voor de regionalen buma afdracht doen.
Een andere reden is de verspreiding van die zenders via hun eigen websites. Veel mensen kijken tegenwoordig via smartphone, tablet en ook wel pc. Daardoor wordt er ook minder via KPN gekeken terwijl wel voor landelijke verspreiding betaald wordt momenteel.
Een andere reden is de verspreiding van die zenders via hun eigen websites. Veel mensen kijken tegenwoordig via smartphone, tablet en ook wel pc. Daardoor wordt er ook minder via KPN gekeken terwijl wel voor landelijke verspreiding betaald wordt momenteel.
Waar is KPN toch mee bezig? Natuurlijk moeten alle regionale omroepen te ontvangen zijn.
Ik kijk naar de diverse regionale omroepen. Wil je wat meer weten over een onderwerp wat op dat moment actueel is dan kijk ik graag naar de nieuwsuitzending van de desbetreffende omroep in de regio waar het nieuwsonderwerp gebeurd is.
KPN, schrap geen regionale omroepen, dit zou een domme zet zijn.
Ik kijk naar de diverse regionale omroepen. Wil je wat meer weten over een onderwerp wat op dat moment actueel is dan kijk ik graag naar de nieuwsuitzending van de desbetreffende omroep in de regio waar het nieuwsonderwerp gebeurd is.
KPN, schrap geen regionale omroepen, dit zou een domme zet zijn.
Snap ik nu ook waarom er sinds kort 4 cijfers mogelijk zijn bij de kanalen.
Wel gek dat dat erbij staat. MeerTV, van de lokale omroep Haarlemmermeer, bestaat al jaren niet meer als lineair kanaal. Hun "TV" programma's zijn alleen via een Youtube-kanaal te bekijken, zie rechterkolom op hun website:
http://www.meerradio.nl/
http://www.meerradio.nl/
Reputatie 1
Wat ik nog nooit heb gesnapt wat naast de "eigen" lokale omroep Regio8/OptimaalFM in Emmen te zien is.
Dat is voor de achterhoek en totaal niet relevant in (Zuid-Oost) Drenthe.
Ook zie ik dat er blijkbaar nog steeds RTVEmmen staat terwijl dit sinds eind 2016 (samen met RTV LoCo uit Coevorden) nu ZO!34 is.
Dat is voor de achterhoek en totaal niet relevant in (Zuid-Oost) Drenthe.
Ook zie ik dat er blijkbaar nog steeds RTVEmmen staat terwijl dit sinds eind 2016 (samen met RTV LoCo uit Coevorden) nu ZO!34 is.
ik heb ook voor gestemd jammer dat kpn alles aan het uitkleden is hbo weg meiden van holland gaat straks ook weg nu dan de regionale zenders wat blijft er straks nog over alleen maar sport en nog eens sport jammer
Hoi Sjors, ons is ook geen exacte reden gegeven. Vermoedelijk zullen kosten een rol spelen hierin.
Reputatie 2
Alle regionale TV zenders dienen beschikbaar te blijven, wie bedenkt het om zoiets af te schaffen. Besparing van niets die alleen maar ergernis wekt bij anders tevreden klanten.
Geen belang om hier in Groningen TV Limburg te blijven ontvangen...
Hoi Sjors, ons is ook geen exacte reden gegeven. Vermoedelijk zullen kosten een rol spelen hierin.
- Omroep Gelderland
- Omroep Brabant
- L1 (Omroep Limburg)
Geef mij liever zoals jij al hebt, 4K ipv regionale omroepen!
Page 3 / 6
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.