Petitie: Alle regionale omroepen moet blijven bij KPN!

Toon eerste bericht

147 reacties

Reputatie 7
Geef mij liever zoals jij al hebt, 4K ipv regionale omroepen!Dan moet KPN eerst met 4K aanbod komen, want geloof me, die demo zenders waar Dennis en ik tijdens de 4K Ultra-HD pilot naar hebben mogen kijken heb je na een dag of twee wel gezien. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Geef mij liever zoals jij al hebt, 4K ipv regionale omroepen!Dan moet KPN eerst met 4K aanbod komen, want geloof me, die demo zenders waar Dennis en ik tijdens de 4K Ultra-HD pilot naar hebben mogen kijken heb je na een dag of twee wel gezien. :)Ja, dat is wel waar. Langzamerhand zijn wjb en ik hier wel klaar mee. (Dan zeg ik het nog netjes)
Reputatie 2
Badge +3
Ze moeten blijven of je moet een keuze kunnen maken tussen de Regionale omroepen die je wilt zien.
Voor mij zou dat gelderland en limburg zijn die mijn meeste interesse hebben. Mijn voorstel zou zijn
Je krijgt de regionale omroep van de provincie waar je woont plus 1 of 2 keuze omroepen die je kunt aangeven in mijn KPN of zo.. Ik kan mij voorstellen dat iemand uit Limburg een Fries niet verstaat en dus niet nodig vindt terwijl hij wel programma's van Gelderland of Brabant volgt.
Reputatie 7
Badge +16
Er is een keuze gemaakt door je eigen en de aansluitende provincies te kiezen, waardoor er een willekeur gaat ontstaan. In Overijssel is TV Noord als enige noordelijke zender niet meer te ontvangen, maar de voor een Fries waarschijnlijk oninteressante omroep als van Noord-Holland weer wel. Provincies aan de rand van het land kunnen straks soms nog maar 3 van de 12 regionale omroepen ontvangen, terwijl een grote provincie als Gelderland maar liefst 8 (!!). Ik zou dus ook liever pleiten voor de eigen provincie en 4 extra (dat is ongeveer het landsgemiddelde) die je per maand kunt wisselen.
Badge
Gestemd, is toch altijd makkelijk om een zender te kunnen kijken van een andere regio. 😃
Reputatie 2
Kan kpn de reden voor het verdwijnen van zendets toelichten?

Hoi Sjors, ons is ook geen exacte reden gegeven. Vermoedelijk zullen kosten een rol spelen hierin.

Hoi Cindy,
Als de zenders ivm kostenbesparingen verdwijnen, waarom gaan de kosten voor de klanten dan met een paar euro per maand omhoog?
Reputatie 7
Vrij simpel denk ik. Als die zenders (en andere) niet gesnoeid worden zou de prijsverhoging waarschijnlijk nog hoger dan € 2,50 moeten zijn.
Reputatie 7
Vrij simpel denk ik. Als die zenders (en andere) niet gesnoeid worden zou de prijsverhoging waarschijnlijk nog hoger dan € 2,50 moeten zijn.Maar dat zijn ze ook voor nieuwe klanten immers elke extra dat je nu nog "gratis" bij een abonnement krijgt zal de nieuwe klant gewoon moeten betalen.
In mijn geval komt de schade dan neer op:

Dat is dus €15,- meer voor precies hetzelfde product.
Reputatie 7
Fors duurder voor nieuwe klanten idd.
Trouwens: dacht dat je geen telefoon via KPN hebt? (dan hoeft die euro ook niet)
Reputatie 7
Inkomend loopt mijn telefoon via KPN, uitgaand via Cheap Connect.
Ja, met VoIP en de juiste hardware kan je "leuke" dingen doen.
Maar inderdaad, die €12,- per jaar is meer dan de €8,95 die je bij Cheap Connect voor een telefoonnummer betaalt dus wie weet. 😛
Reputatie 2
Ook gestemd dat ze moeten blijven!
Reputatie 1
De regionale zenders moeten blijven.
Zo niet dan ga ik pertinent overstappen naar eenandere provider.

Eling
Reputatie 1
Weet je misschien al iets meer betreffende het niet meer kunnen ontvangen van de regionale zenders in het hele land vanaf 4 juli a.s.
Wij gaan wel meer betalen maar missen straks 9 tv zenders.

Eling

Admin: bericht samengevoegd met topic over hetzelfde onderwerp
Reputatie 7
@e.syswerda606
De situatie m.b.t. de regionale omroepen zal per 4 juli zijn zoals in deze pdf.
Dat zal gewoon ingevoerd worden, lijkt mij. De poll in dit topic zal mogelijk later wel van invloed zijn ;)

P.S. zit je in Ziggo gebied, dan kun je proberen of er nog signaal op staat. In het ongecodeerde digitale pakket zitten en blijven alle regionale omroepen.
Reputatie 7
Badge +11
De poll in dit topic zal mogelijk later wel van invloed zijn ;)
Nou dat denk ik niet.
Waarschijnlijk kijkt 85% van Nederland niet eens naar regionale omroepen van andere provincies.
Daarom ben ik van mening dat deze poll ook niet de werkelijkheid laat zien omdat alleen mensen die baat hebben bij regionale omroepen deze poll invullen en de rest geen reden heeft om op deze poll te reageren aangezien ze toch verdwijnen.
Reputatie 7
Badge +20
Gestemd, is toch altijd makkelijk om een zender te kunnen kijken van een andere regio. :D Dank voor je stem, @joramlngn! 😳
Reputatie 7
Badge +20
Kan kpn de reden voor het verdwijnen van zendets toelichten?

Hoi Sjors, ons is ook geen exacte reden gegeven. Vermoedelijk zullen kosten een rol spelen hierin.

Hoi Cindy,
Als de zenders ivm kostenbesparingen verdwijnen, waarom gaan de kosten voor de klanten dan met een paar euro per maand omhoog?
Dat zou ik ook wel eens willen weten @Cindy_! 😳
Reputatie 7
Badge +20
Ook gestemd dat ze moeten blijven! Dank voor je stem, @Eric_46:)
Reputatie 7
Badge +20
De regionale zenders moeten blijven.
Zo niet dan ga ik pertinent overstappen naar eenandere provider.

Eling
@e.syswerda606 Dank voor je reactie! 🙂
Reputatie 7
Voor de volledigheid van dit topic nog maar eens het overzicht:
Regionale omroepen bij KPN v.a. 4 juli 2017
Reputatie 7
Badge +20
Ik merk dat Limburg de minste regionale zenders heeft. We hebben er maar 3. De andere hebben veel meer! :P:D
Reputatie 7
Badge +30
Ik merk dat Limburg de minste regionale zenders heeft. We hebben er maar 3. De andere hebben veel meer! :P:D
Dat is niet helemaal waar. Kijk maar naar groningen
Reputatie 7
Badge +20
Ik merk dat Limburg de minste regionale zenders heeft. We hebben er maar 3. De andere hebben veel meer! :P:DDat is niet helemaal waar. Kijk maar naar groningenVerhip! Je hebt helemaal gelijk! 😃
Reputatie 7
Limburg en Groningen houden inderdaad elk maar 3 regionale tv zenders over 😞 Terwijl Gelderland, door de centrale ligging, er 8 krijgt.
Reputatie 7
Badge +20
Limburg en Groningen houden inderdaad elk maar 3 regionale tv zenders over 😞 Terwijl Gelderland, door de centrale ligging, er 8 krijgt. Ja, dat had ik inderdaad ook gezien. 😃

Reageer