Petitie: Alle regionale omroepen moet blijven bij KPN!

Toon eerste bericht

147 reacties

Reputatie 7
@Petert87. Feyenoord TV wordt ook via Fox Sports eredivisie uitgezonden.
Reputatie 1
De regionale zenders moeten blijven zoniet dan stap,ik over naar Ziggo.
Reputatie 1
Badge
@Petert87. Feyenoord TV wordt ook via Fox Sports eredivisie uitgezonden.
Daar ben ik me uiteraard van bewust hoor @PeterG. Maar het is meer dan dat alleen.
Reputatie 7
Badge +18
Daar ben ik me uiteraard van bewust hoor @PeterG. Maar het is meer dan dat alleen.Nu ben ik nieuwsgierig wat je daarmee bedoeld @Petert87:$:)
Reputatie 7
@Petert87
Ach, er is niet echt een man overboord. Alle regionale omroepen zenden hun tv ook uit via internet.
TV Rijnmond live:
http://www.rijnmond.nl/tv

TV Rijnmond teletekst: http://rijnmond.ttw.itnm.nl/?pagina=101a&weergave=txt

TV Noord live:
http://www.rtvnoord.nl/livetv
Reputatie 1
Badge
Op Rijnmond worden nog wel eens wat items uitgezonden die niet op Fox te zien zijn. En inderdaad, alles is vandaag de dag via internet te bekijken. Maar wil t gewoon via mijn iTV ontvanger zien. Zo moeilijk kan 't toch niet zijn 😛
Reputatie 1
Ontvangst van alle regionale zenders.

Admin: topic samengevoegd met bestaande topic over hetzelfde onderwerp
Reputatie 7
Heb je een vraag? KLIK HIER voor het overzicht (pdf) van de regionale zenders voor jouw provincie per 4 juli.
Verder verwijs ik je naar de diverse topics hierover.
O.a.
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/wijziging-ontvangst-regionale-zenders-433515/index1.html

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/petitie-alle-regionale-omroepen-moet-blijven-bij-kpn-432593/index1.html

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/petitie-regionale-zenders-433667/index1.html

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/tv-ontvangst-regionale-zenders-433235/index1.html

Admin: reply mee verplaatst naar dit topic
Het tussentijds wijzigen van een zenderpakket heb ik altijd al vreemd gevonden. Je betaald als klant voor dat gene wat je (destijds) interessant vond en dus hebt aangeschaft. Dat nieuwe klanten volgens de nieuwe regels kopen, prima. Ik zie mijn geest al dwalen dat ik een auto heb besteld met mooie zwarte lederen bekleding en dat deze bij het afleveren is voorzien van rode bekleding. 'Tja, u bent één van de weinigen die zwarte bekleding wil hebben. Dat vonden wij kosten technisch gezien voor ons zelf niet zo interessant en daarom hebben wij besloten u een andere kleur te geven. Maar wat zeurt u nu? Rood is toch ook best een mooie kleur?'

Dat de KPN voor haar klanten bepaalt dat niet alle regionale zenders meer bekeken kunnen worden is natuurlijk vreemd. Dat zij handelen naar de minimale eisen die door de Mediawet zijn gesteld en niet gewoon logisch denken of luisteren naar de mening van de klant dat is natuurlijk nog vreemder.

Als je als klant vervolgens je beklag doet via de klantenservice van de KPN en te horen krijgt dat het de keuze van de regionale omroepen zelf is om niet doorgegeven te worden...dan laat je toch heel duidelijk blijken dat je je klant niet zo belangrijk vind. Of ligt dat aan mij?

Nu zijn er uiteraard veel belangrijkere zaken in het leven dan het wel of niet kunnen ontvangen van een regionale omroep. Maar het principe dat je weinig tot niets in te brengen hebt terwijl je er wel voor moet betalen dat is iets wat ik heel erg raar vind.

Het zelf kunnen samenstellen van een zenderpakket lijkt mij de ideale oplossing, hopelijk kan dat snel.
Reputatie 7
Maar het principe dat je weinig tot niets in te brengen hebt terwijl je er wel voor moet betalen dat is iets wat ik heel erg raar vind.Je moet natuurlijk niets. Als je contractvrij bent kun je maandelijks opzeggen en als je nog binnen je contractperiode zit had je in de twee maanden na het bekend worden van de zenderwijziging tot aan de ingang daarvan begin deze maand kunnen opzeggen.
Dat gezegd hebbende begrijp ik wel dat het voor een aantal klanten vervelend is dat deze zenders niet meer landelijk beschikbaar zijn. Helaas voor hen behoor ik blijkbaar tot díe grote groep klanten die aan de aanpassing hebben bijgedragen, door niet of nauwelijks naar regiozenders te kijken/luisteren; mijn excuses daarvoor.😉
Nou, bedankt dan maar, hè ? :)
Het switchen naar een andere provider is natuurlijk wel mogelijk maar geen handige optie. Wij kijken zelf ook nauwelijks naar regionale zenders maar daarom is het zo onhandig dat KPN bepaalt welke regionale zenders ik mag kijken. Als je als klant zelf mag kiezen welke dat zijn met een maximum van bijvoorbeeld 4 zenders, dan zul je mij verder ook niet horen klagen. En die oplossing is echt niet meer dan techniek/software dat zal moeten worden gemaakt.
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb ook gestemd dat alle regionale zenders moeten blijven.
Misschien wel een beetje laat, maar beter laat dan nooit vind ik.
Ik kijk niet heel vaak naar de regionale zenders, maar als ik wil kijken, dan wil ik ook de keuze hebben om alle regionale zenders te kunnen zien.
Het is wel fijn om van al het nieuws in Nederland op de hoogte te blijven vind ik.
Reputatie 7
Ik heb 't al weer zeer gemist tijdens de Vierdaagse. Had dan altijd overdag TV Gelderland aan. Met de beelden van de wandelaars en geluid van Radio Gelderland met leuke sfeerimpressies en interviews met de wandelaars.

Had het nu via een omweg, maar toch . . .
Reputatie 7
Badge +18
Had het nu via een omweg, maar toch . . .Je laptop zeker aangesloten op de TV met een HDMI-kabel? 😁 😂
Reputatie 7
Nee. (il)legaal via Ziggo 😉 (moeten ze maar niet ongecodeerd uitzenden en wel fysiek afsluiten indien geen abonnement)
Maar jou optie kan hier inderdaad ook! 😃
Zenders moeten zeker blijven. Ik kijk het nog even aan, als ze niet terugkomen dan stap ik binnenkort over naar Ziggo.
het is toch raar we wonen in Nederland en dan gaan ze de zenders die Nederland Nederland maken er af gooien en krijgen we zenders waar we niks van verstaan ook deze zenders mogen voor mij want ook dit is goed voor de mensen die in Nederland wonen
Maar toch raar waar blijft Nederland zelf
Gestemd blijven, , heel Holland gaat Brabants lullen en een paar Limburgs. 😀
Wij wonen in Oost en Nederland en keken via KPN-itv tot 4 juli 2017 veel naar regionale zenders, o.a. naar Omroep Zeeland, Omrop Fryslân, RTV Utrecht, gewoon omdat wij wat hebben met die provincies. Maar helaas beperkt KPN ons nu in die vrijheid. Slechte beurt van KPN om zijn klanten hierin te belemmeren. Bovendien zijn het publieke zenders waar wij allen aan mee betalen. Dus kom op KPN, terug met alle regio-zenders in het TV-pakket en u maakt weer vele KPN-ers blij! Zo niet …. dan toch maar een andere provider kiezen?
Reputatie 2
De omroepen zijn gratis online te bekijken. Als je een Chromecast aan je tv hangt, kun je de zenders ook nog eens op groot scherm bekijken.
De alle regionale zenders weer terug. Mis ze heel erg. Heb ook gestemd
Reputatie 7
Badge +18
De alle regionale zenders weer terug. Mis ze heel erg. Heb ook gestemdBeste @Germt, helaas gaat dat niet gebeuren. Sorry dat ik je geen beter nieuws kan geven. ?

Reageer