Petitie: Alle regionale omroepen moet blijven bij KPN!

Reputatie 7
Badge +20
Beste KPN klanten, per 4 juli gaat KPN de regionale omroepen versoberen. Niet alle regionale omroepen krijg je niet meer te zien in jou regio. Wil je ook dat de regionale omroepen blijft? Dan kun je deze petitie tekenen, en eventueel een reactie plaatsen wat je ervan vind. Ik hoop dat we dan deze besluit van KPN kunnen tegen houden.

Vinden jullie dat de regionale omroepen moeten blijven?

147 reacties

Reputatie 7
Limburg en Groningen houden inderdaad elk maar 3 regionale tv zenders over 😞 Terwijl Gelderland, door de centrale ligging, er 8 krijgt.Het gaat er toch niet om "hoeveel je er krijgt" maar "hoeveel er interessant zijn voor je".
Met alle respect voor de regionale zenders, maar we kijken er nooit naar. De enige regionale zender die in onze zenderlijst staat is RTV Utrecht, maar dat is omdat we in Houten wonen. Ik moet bekennen dat ik zelfs die zender net zo goed uit onze zenderlijst kan verwijderen, want ook daar kijken we nooit naar.
Reputatie 7
Limburg en Groningen houden inderdaad elk maar 3 regionale tv zenders over 😞 Terwijl Gelderland, door de centrale ligging, er 8 krijgt.Het gaat er toch niet om "hoeveel je er krijgt" maar "hoeveel er interessant zijn voor je".Dat is waar. Ik raak TV Gelderland kwijt en dat vind ik heel jammer. Ik keek er wel af en toe naar omdat ik familie in die provincie heb. En i.t.t. NH tenminste fatsoenlijk HD en niet bagger SD zoals NH nog steeds durft aan te bieden...
Reputatie 7
Badge +20
Een aanvullende zenderpakket maken? :P
Regionale pakket! 🆒
Gestemd ze moeten blijven.
Reputatie 7
Badge +20
Gestemd ze moeten blijven.Dank voor je stem! 🆒
Reputatie 7
Badge +11
Nogmaals met alle respect maar deze poll gaat nooit een goed beeld van de werkelijkheid tonen.
Reputatie 1
De regionale zenders moeten blijven zodat wij in Zeeland ook TV Noord TV. Drenthe TV Oost en TV Gelderland kunnen blijven zien zoals wij dat nu ook dagelijks doen.
Wij komen namelijk uit het noorden daar liggen onze roets en dat blijft trekken.

Eling
Reputatie 2
Is er al duidelijkheid of KPN in beweging komt en een keer gaat luisteren wat de klant wilt?
Reputatie 7
Ja en nee. Er is overleg geweest met ROOS. De situatie blijft zoals ie v.a. 4 juli wordt.
De radiozenders zijn en blijven alle 13 landelijk beschikbaar.
De tv zenders afhankelijk van de provincie waar je woont; zie hier.
Reputatie 7
Badge +19
Dit is geen eerlijke stemming.
De optie De regionale zenders mogen wat mij betreft verdwijnen zit er niet bij.
Ik zeg niet dat ik deze optie zou kiezen, ik zeg alleen dat je geen eerlijke stemming kunt hebben als je alleen maar voor kunt stemmen.
De optie Geen mening heeft weinig waarde.
Reputatie 7
Dit is geen eerlijke stemming.
De optie De regionale zenders mogen wat mij betreft verdwijnen zit er niet bij.
Ik zeg niet dat ik deze optie zou kiezen, ik zeg alleen dat je geen eerlijke stemming kunt hebben als je alleen maar voor kunt stemmen.
De optie Geen mening heeft weinig waarde.
Lees de drie mogelijkheden nog eens een keer en kom tot de conclusie dat de keuzen zijn:
1) Niet veranderen. (Regionale zenders landelijk te bekijken.)
2) Wel veranderen. (Regionale zenders alleen in aangrenzende provincies te bekijken.)
3) Geen mening.

Mijns inziens niets mis mee.
En 4) Alle regionale zenders mogen verdwijnen ... 😉
Reputatie 7
Badge +19
Dan zou ik 3 en 4 omdraaien.
alhoewel geen mening? dan hoef je ook niet te stemmen.
Ja, maar dat vond ik te omslachtig ...:P
Reputatie 7
Ja, Nee, Geen mening. That's it, prima zo en heel eerlijk.
Reputatie 7
Badge +19
Nieuwe petitie:
1) We geven huistijger allemaal 1000 euro
2) We geven huistijger allemaal 500 euro
3) Ga naar optie 1

Kijk dat is nu een fijne petitie
(althans voor mij ) 🆒
Reputatie 7
Badge +16
4) We geven huistijger allemaal 2000 euro en een KPN forum ban 😛
Reputatie 7
Badge +19
Dank je, je krijgt een dikke lebber van Arie :)
Alhoewel dat laatste me niet zo aan staat 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Nieuwe petitie:
1) We geven huistijger allemaal 1000 euro
2) We geven huistijger allemaal 500 euro
3) Ga naar optie 1

Kijk dat is nu een fijne petitie
(althans voor mij ) 🆒
Hahaha! Die is goed! 😛
Reputatie 7
Badge +20
Dank je, je krijgt een dikke lebber van Arie :)
Alhoewel dat laatste me niet zo aan staat :)
Hahaha! Ik kom niet meer bij! :D:P
Reputatie 7
De petitie is prima zoals ie is. Optie "4" is niet mogelijk want die is niet conform het must carry principe in de mediawet.
Optie "Nee, alleen in de regio waar ik woon" komt het dichtst in de buurt en voldoet aan de mediawet.
Hier in het mooie Westerwolde wonen heel veel (gepensioneerde) "Westerlingen" die graag op de hoogte willen blijven wat er allemaal gebeurd in hun "oude" omgeving. Met het verdwijnen van de meeste regionale zenders blijven wij verstoken van dit nieuws. Een hele slechte zaak dus.
Wout Sijtsma
Reputatie 7
Badge +16
Hebben alle immigranten daar geen last van, @elzawout? Als je in Amerika gaat wonen zal je ook geen NPO1 of RTL4 kunnen ontvangen. De gepensioneerde Westerlingen kunnen ten minste nog naar de websites van de omroepen gaan.
Reputatie 7
Badge +14
Ik zie dat er een nieuwe petitie is gemaakt op 16-06-2017
Reputatie 1
Badge
IK zou ze er graag bij willen houden. Ik kom woon in Flevoland, ik krijg bijvoorbeeld Omroep Friesland. Ik persoonlijk hoef dit niet maar zie liever RTV Noord. Daarnaast als Feyenoorder kijk ik graag naar Rijnmond.

Reageer