Petitie: Alle regionale omroepen moet blijven bij KPN!

Reputatie 7
Badge +18
Beste KPN klanten, per 4 juli gaat KPN de regionale omroepen versoberen. Niet alle regionale omroepen krijg je niet meer te zien in jou regio. Wil je ook dat de regionale omroepen blijft? Dan kun je deze petitie tekenen, en eventueel een reactie plaatsen wat je ervan vind. Ik hoop dat we dan deze besluit van KPN kunnen tegen houden.

Vinden jullie dat de regionale omroepen moeten blijven?

147 reacties

Reputatie 2
Alle regionale TV zenders dienen beschikbaar te blijven, wie bedenkt het om zoiets af te schaffen. Besparing van niets die alleen maar ergernis wekt bij anders tevreden klanten.
Reputatie 6
Badge +8
Ik snap niet waar KPN mee bezig is! ze geven ook geen echte reden waarom ze weggaan. Ik zeg laten staan met die handel en ik heb dus gestemd!
Reputatie 7
Badge +15
Zeker, het is jammer dat het pakket zo erg uitgekleed wordt terwijl de prijzen stijgen.
Reputatie 2
Ook gestemd dat ze moeten blijven!
Reputatie 1
De regionale zenders moeten blijven.
Zo niet dan ga ik pertinent overstappen naar eenandere provider.

Eling
Badge
Ik heb ook gestemd de regionale zenders moet zo blijven als het nu is.
Reputatie 2
Ik mis de optie 'naar keuze'. Ik heb echt geen belang bij alle regionale omroepen, er zijn er drie of vier waar ik (wij) graag naar kijk(en). Ik weet niet of dit technisch mogelijk is, maar dat zou mijn voorkeur hebben.
Reputatie 7
Badge +16
4) We geven huistijger allemaal 2000 euro en een KPN forum ban 😛
Reputatie 7
Badge +13
Van mij mogen ze best allemaal blijven.
Ook al kijken wij er niet veel naar.
Reputatie 7
Badge +11
De poll in dit topic zal mogelijk later wel van invloed zijn ;)
Nou dat denk ik niet.
Waarschijnlijk kijkt 85% van Nederland niet eens naar regionale omroepen van andere provincies.
Daarom ben ik van mening dat deze poll ook niet de werkelijkheid laat zien omdat alleen mensen die baat hebben bij regionale omroepen deze poll invullen en de rest geen reden heeft om op deze poll te reageren aangezien ze toch verdwijnen.
Reputatie 7
Badge +11
Nogmaals met alle respect maar deze poll gaat nooit een goed beeld van de werkelijkheid tonen.
Reputatie 7
Badge +30
Voor de volledigheid van dit topic nog maar eens het overzicht:
Regionale omroepen bij KPN v.a. 4 juli 2017
Ik merk dat Limburg de minste regionale zenders heeft. We hebben er maar 3. De andere hebben veel meer! :P:D
Dat is niet helemaal waar. Kijk maar naar groningen
Reputatie 7
Badge +18
Alle regionale TV zenders dienen beschikbaar te blijven, wie bedenkt het om zoiets af te schaffen. Besparing van niets die alleen maar ergernis wekt bij anders tevreden klanten.Ik weet niet wie dit bedenkt. Maar dat ik hier zoveel reacties erop krijgt, en gestemd wordt doet me goed! 😳 @Cindy_Jullie doen hier toch wel iets met deze petitie? Want ik doe dit voor de klanten van KPN. Dus niet alleen voor mezelf! :8
Reputatie 7
Badge +18
Nieuwe petitie:
1) We geven huistijger allemaal 1000 euro
2) We geven huistijger allemaal 500 euro
3) Ga naar optie 1

Kijk dat is nu een fijne petitie
(althans voor mij ) 🆒
Hahaha! Die is goed! 😛
Reputatie 6
Badge +13
Wat mij betreft moeten ze ook blijven!
Reputatie 4
Badge +5
ik heb ook voor gestemd jammer dat kpn alles aan het uitkleden is hbo weg meiden van holland gaat straks ook weg nu dan de regionale zenders wat blijft er straks nog over alleen maar sport en nog eens sport jammer
Reputatie 1
Alle regionale zenders moeten blijven
Reputatie 7
Badge +15
Ik heb gestemd 😉
Ze moeten in stand worden gehouden.
Gestemd ze moeten blijven.
Reputatie 1
Wij zijn 7 jaar overgestapt van Delta naar KPN omdat wij bij KPN naar alle regionale zenders konden kijken en het aanbod sowieso veel groter was plus de vele mogelijkheden met Interactive TV.
Dat was bij Delta allemaal niet mogelijk.
Daar wij oorspronkelijk uit Drenthe komen kijken wij iedere dag dan ook met veel interesse naar TV Drenthe maar ook naar TV Noord TV Oost en TV Gelderland.
Daarom mogen de regionale zenders niet verdwijnen want er is duidelijk behoefte aan.
Op deze manier gaat dat KPN klanten kosten.

Met vriendelijke groet,

Eling
Reputatie 1
Weet je misschien al iets meer betreffende het niet meer kunnen ontvangen van de regionale zenders in het hele land vanaf 4 juli a.s.
Wij gaan wel meer betalen maar missen straks 9 tv zenders.

Eling

Admin: bericht samengevoegd met topic over hetzelfde onderwerp
Reputatie 3
Badge +4
Ze moeten in stand worden gehouden.
Reputatie 7
Badge +9
Goedemiddag ik heb gestemd ze moeten blijven
Reputatie 1
Waar is KPN toch mee bezig? Natuurlijk moeten alle regionale omroepen te ontvangen zijn.
Ik kijk naar de diverse regionale omroepen. Wil je wat meer weten over een onderwerp wat op dat moment actueel is dan kijk ik graag naar de nieuwsuitzending van de desbetreffende omroep in de regio waar het nieuwsonderwerp gebeurd is.
KPN, schrap geen regionale omroepen, dit zou een domme zet zijn.

Reageer