Vraag

Philips Ambilight

• 31 maart 2018
  • 5 reacties
  • 156 keer bekeken

Wij hebben een Philips Ambilight TV (type 32PFL9604H) met een Humax 5000c. De Humax is waarschijnlijk overleden. Mijn vraag is kunnen we (technisch gezien) met KPN alles in 1 zonder een extra kastje (Humax e.d.) er tussen TV kijken. We hebben nu KPN internet via een experiabox.

5 reacties

Reputatie 7
Heb je nu televisie via Ziggo?
Bij KPN heb je een settop box (TV ontvanger) nodig om televisie te kunnen kijken. Uiteraard moet TV ook onderdeel zijn van je abonnement.
We hebben nu via Delta TV, maar internet, vaste lijn en mobiel bij KPN. De experiabox hangt in de meterkast, en de settop box moet waarschijnlijk bij de TV staan? Wordt de verbinding draadloos gemaakt?
Reputatie 7
Badge +10
De tv ontvanger moet via HDMI (of eventueel Scart) met de tv zijn verbonden. De verbinding met de Experia is via een utp kabel, dus altijd bedraad (kan eventueel ook via het stroomnet met een powerline adapter/homeplug).
Reputatie 7
Wat is de snelheid die volgens https://netco-fpi-info.fourstack.nl op jouw adres haalbaar is?
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag RonF, welkom op het Forum!
Ik zie dat je al even informatie hebt gewisseld met wjb en joss1965. Je kan inderdaad interactieve televisie bij KPN nemen zodat je Internet, Televisie én Telefonie bij ons hebt naast je mobiele abonnement! De snelheid op jouw adres is hier hoog genoeg voor 🙂 En dan heb je geen extra kastje meer nodig, alleen de Experia Box en een tv-ontvanger. Die tv-ontvanger sluit je aan via HDMI op de televisie en via een ethernetkabel op de Experia Box. Die ethernetkabel kan je vervangen door een draadloze verbindingsadapter. Mocht je het willen wijzigen kan ik dit voor je regelen! Zou je in dat geval willen reageren op mijn privébericht?

Reageer