Vraag

Pianomuziek halen uit Sray SPA

  • 22 July 2019
  • 2 reacties
  • 238 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Hi, op zich luisteren wij graag naar spa, maar de pianomuziek die om de zoveel tijd komt, zou er eigenlijk uitgehaald moeten worden, ik denk niet dat deze muziek technisch spettert, maar de gene die de piano bespeeld speelt storend en ongevoelig ! Wij ergeren ons er aan, het spa gevoel wordt ermee juist verstoord, telkens als de piano begint zetten we hem op een andere zender, terwijl de andere spa nummers juist zo fijn zijn. We luisteren ook vaak naar de lounge zenders en dan is het inderdaad zo jammer dat niet terug te vinden is welk nummer er gedraaid wordt, geen vermelding op het scherm of playlist op internet te vinden. Daarnaast lijken ook de loungezenders per dag uit een uurtje ritme box te bestaan, wat geen lounge of chill genoemd kan worden, het zou fijn zijn als de boem boem boem liedjes eruit werden gehaald, voor de rest is het heerlijk dat je met sray geen reklames en nieuws hebt. Is er kans op playlisten zodat we achter de cd van een bepaalde uitvoerende kunnen aangaan als we een nummer helemaal te gek vinden? Zoals vandaag, 22 Juli 2019, werd op chill lounge een spacy nummer met wat zwaardere onderbeat gespeeld van 7.55 tot 8.01 uur, graag zouden we weten welk nummer van welke uitvoerende dit was, alvast hartelijk bedankt, groet TSW

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @TSW Dank voor je melding hier! Als fanatiek muziekliefhebber snap ik je verhaal zeker, al heeft uiteindelijk ieder zijn eigen smaak. 😉

Hoe dan ook: wij als provider geven zenders door. We hebben geen invloed op welke programma's een zender uitzendt of welke muziek er wordt gedraaid op een radiozender. Je zou dit wellicht bij de zender zelf kunnen aangeven. Volgens mij zou je ook eens kunnen zoeken op de termen 'playlist sray spa' . Wellicht kun je hier iets vinden?
Hoi Bart, Bedankt voor je reactie, en het linkje, ik ga eens kijken of daar wat terug te vinden is. Ik begrijp nu beter hoe het met de zenders in elkaar zit, ik dacht dat KPN de leidende rol in deze zenders had. Het zit dus anders in elkaar 🙂 Zeker is er mooie gevoelige pianomuziek, maar die spa draait... , tja het is de aanslagtoets hè, muziek van Aeloliah zou dan qua piano veel beter daar zijn op deze zender. Maar goed ik ga eens kijken of sray ook een forum heeft waar je tips en luisterervaring kunt aangeven. Hartelijk dank voor je info, groetjes TSW

Reageer