Beantwoord

Piepende Experia Box

  • 26 September 2019
  • 10 reacties
  • 335 keer bekeken

Mijn experiabox ZXV10-H220 maakt een irritant piepend geluid. Resetten etc. helpt niet om dit te voorkomen.

Is het mogelijk dat de box wordt vervangen door een exemplaar die niet piept.
icon

Beste antwoord door Susan_ 27 September 2019, 11:40

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @rvanderkoore
Bel gratis met KPN via 0800-0402 (24x7) dan wordt die oude box direct omgeruild voor een recenter model.

De ZXV10 H220N kent inmiddels een flink aantal problemen, die soms (in combinatie) optreden.
  1. geeft een hoog piepend geluid
  2. de witte behuizing vertoont een geel/bruine verkleuring
  3. de Experia wordt (erg) warm.
  4. terugkerende WiFi problemen
Jammer dat er van die lange wachttijden zijn op dit nummer. Misschien moet ik 's nachts bellen of;
misschien is het beter als er bij KPN iets anders wordt bedacht om problemen te melden en op te lossen zonder verwijzing naar een telefoonnummer waarvan men kan weten dat er lange wachttijden zijn.
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @rvanderkoore
Het komt helaas voor, dat het druk is. Je kan ook hier 'wachten' op een KPN moderator.
Vul dan alvast je KPN Forum profiel in met naam, postcode, huisnummer en klantnr.
dan kunnen ze meteen aan de slag. Die gegevens zijn daar alleen zichtbaar voor KPN en jezelf.
Reputatie 7
Badge +21
@rvanderkoore, bedankt voor je bericht!

Zoals al aangegeven is, kan je deze Experia Box omruilen voor een nieuwere variant. De wachtrij telefonisch kan soms inderdaad wat oplopen, maar ik help je ook graag verder!

Ik zag namelijk dat je jouw profiel al had aangevuld, super! Daardoor kon ik direct een ruiling aanvragen. Het volgende wil ik van je vragen:
  1. Stop de huidige Experia Box in een doos samen met de stroomadapter (tip: maak een foto van de aansluiting zodat het installeren van de nieuwe Experia Box soepel gaat)
  2. Schrijf op de doos het retouradres (KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn) en ordernummer (3696784)
  3. Ruil de Experia Box morgen (zaterdag) na 14.30 om bij de Primera Polder Walburg B.V. in Zwijndrecht.
  4. Neem je legitimatiebewijs mee én je nieuwe Experia Box
Je krijgt ook een sms ter bevestiging hiervan! Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Dus u dwingt mij om gelijk de nieuwe experia box aan te sluiten anders heb ik geen TV, geen telefoon, geen internet, geen wifi.

Helaas ben ik nu niet in de gelegenheid om dat allemaal te doen, dus misschien heeft u de nieuwe box wel tevergeefs gezonden.

Toch maar eens kijken wat een andere provider voor mij kan betekenen.

Vriendelijke groet,
Reputatie 7
Badge +21
KPN dwingt u nergens toe. De Experia Box ligt vanaf vanmiddag bij de Primera en blijft daar nog wel even op u wachten (zeker een week of twee, dacht ik).
De reden voor de opmerking over een andere provider ontgaat mij. KPN reageert heel alert op de klacht "piepende Experia Box" en ruilt die direct om. Zelfs een beetje te snel, lijkt het.
Reputatie 7
Badge +24
Volgens mij heb je 21 dagen de tijd om die Experiabox om te ruilen, dus waar maak je je druk om...
Reputatie 7
Badge +21
@rvanderkoore, ik probeer alleen zo snel mogelijk te helpen zodat je van het piepje af bent. Ik kan me namelijk inbeelden dat dit zwaar irritant is. Uiteraard is het geen móéten..

PostNL houdt het pakketje tegenwoordig 1 week vast, daarna gaat het retour zender.. Dat betekent dat je hem van de week nog kan ophalen, maar indien dit niet schikt kan je op een later moment altijd nog weer contact opnemen voor een nieuwe Experia Box.
Reputatie 3
Badge +1
Idd wat een antwoordt,word je snel geholpen is het nog niet goed......
Reputatie 7
Badge +21
Ik begrijp de reactie wel hoor, het is misschien heel snel en veel informatie zodat het misschien leek dat het móést. Uiteraard is het geen moeten, dan kan hij hem gewoon laten liggen 😉

Reageer