pincode

  • 20 augustus 2015
  • 4 reacties
  • 229 keer bekeken



Beste forumleden,

Mijn verbinding is actief en ik kan eindelijk weer internetten vanaf huis.
Ik heb echter geen brief ontvangen met abonnementsnummer en pincode waardoor ik mijn TV niet kan activeren, we zijn echter al voorbij de aansluitdatum.
Aangezien ik zelf niet kan bellen en het zaterdagavond is vroeg ik mij af of er een andere manier is waardoor ik meteen van mijn iTV kan genieten

Mvg


4 reacties

Reputatie 7
Het is nu toch geen zaterdagavond??????

De klantenservice is 24/7 bereikbaar op 0800-0402.

En misschien lukt het via deze tool:

https://www.kpn.com/prive/tv-internet-bellen/service/installeren-gebruiken/servicetool-pincode-en-abonnementsnummer.htm

Doe dit v.a. je eigen internetaansluiting.

En waarom kun je niet bellen?

Je kan bellen via een vaste of mobiele telefoon.

Reputatie 7
Badge +30
Volgensmij kan je je pincode en abonnementsnummer ook in MijnKPN vinden
Reputatie 7
RobinFlikkema schreef:
Volgensmij kan je je pincode en abonnementsnummer ook in MijnKPN vinden
Klopt. Onder wachtwoorden. Maar dan dien je natuurlijk wel de inloggegevens, die je per brief krijgt, wel te hebben.

Reputatie 7
Badge +27
Goedemorgen ,

Welkom op het forum. Fijn dat je verbinding actief is! Ik zie in je andere topic dat je inmiddels tv kunt kijken, ik ga er dus vanuit dat bovenstaande geen issue meer is. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen of mocht je nog vragen hebben, laat me dit gerust weten!

Reageer