Beantwoord

Pincode en abonnementsnummer nog niet ontvangen

  • 6 July 2020
  • 6 reacties
  • 212 keer bekeken

Nog geen abonnement nummer en pincode ontvangen

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 July 2020, 12:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U bent nieuwe klant?

Nee, nieuwe modem ontv

Geen antw

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Sudir. Welkom op het KPN Forum. Je kan via onze ServiceTool jouw abonnementsnummer en pincode opvragen. Als dit niet lukt, dan kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd. Ik zal dan voor jou uitzoeken of ik het kan toesturen per e-mail. 

Reputatie 7
Badge +24

Nee, nieuwe modem ontv

Een nieuwe tv ontvanger bedoelt u?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Sudir. Welkom op het KPN Forum. Je kan via onze ServiceTool jouw abonnementsnummer en pincode opvragen. Als dit niet lukt, dan kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd. Ik zal dan voor jou uitzoeken of ik het kan toesturen per e-mail. 

Ik zie dat je nog geen gegevens hebt achtergelaten in je profiel, dus ik ga ervan uit dat je via een andere weg een antwoord hebt gevonden op jouw vraag. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!