Beantwoord

Pincode gewijzigd

  • 3 May 2019
  • 7 reacties
  • 233 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb op Mijn KPN mijn pincode voor interactieve TV gewijzigd. Nieuwe piincode staat wel op Mijn Kpn maar de pincode op de itv-app is nog steeds de oude. Nieuwe is dus niet overgenomen. Help!
icon

Beste antwoord door Marie-Lise 5 May 2019, 16:03

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 1
Het gaat om de pincode om in te loggen op Itv app
Kun je nog inloggen of stá je gewoon ingelogd? In dat laatste: als je eerste uitlogt dien je met de nieuwe code in te loggen.
Als je ingelogd staat dan wordt het niet gecheckt.
Reputatie 1
ik sta niet ingelogd. Als ik met de nieuwe (gewijzigde) pincode inlog krijg ik een foutmelding terwijl ik met de oude pincode wel kan inloggen. Vreemd omdat in mijn KPN staat bij de instellingen wel de nieuwe code aangegeven.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Marie-Lise, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat de pincode niet overgenomen wordt, ik neem aan dat je inlogt met abonnementnummer en pincode. Rechtsboven zie je ook de optie om in te loggen met KPN ID. Werkt dat wel?

Je kan de pincode ook even helemaal resetten door de servicetool te gebruiken. Even helemaal opnieuw beginnen 😉

Wil je laten weten of dit gelukt is? Anders moeten we even kijken naar een andere optie.
Reputatie 7
Badge +21
De telefoon of tablet welke de oude pincode nog heeft even helemaal uitzetten.
Dus niet op standby, maar echt even een paar minuten uit.
Reputatie 1
Bedankt allebei! Nu komt het vreemdste. Ik heb helemaal niets gedaan en de nieuwe pincode werkt! Mysterie. Systeem had waarschijnlijk even tijd nodig om h.e.e.a. te verwerken. Fijn dat er een forum bestaat want KPN heeft drastisch het mes gezet in de communicatiemiddelen. Geen telefoonnummer meer en de chatfunctie werk voor geen meter sinds het contact wordt gelegd met een robot en niet met een echte medewerker.
Reputatie 7
Badge +21
@Marie-Lise, fijn dat het alsnog werkt!

Je kan ons altijd bereiken via 0800-0402, alleen is het de laatste tijd wel wat drukker waardoor de wachtrij langer wordt. En LiveChat stelt eerst wat vragen voordat je bij een collega komt, zodat de collega je sneller kan helpen 😉

Reageer