Beantwoord

Pincode interactieve TV werkt niet meer

• 7 juli 2017
  • 10 reacties
  • 1168 keer bekeken

Mijn pincode werkt niet meer
Hoe zit dat?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door PeterG 7 juli 2017, 15:43

Je geeft weinig informatie. De code die je moet invoeren om te betalen voor on demand content? Of krijg je bij verschillende zenders de vraag om een code? En werkt die niet?
Betaalcode en pincode kunnen verschillend zijn.
Betaalcode alleen bij betaalde on demand diensten.
Pincode bij kinderslot en toegang menu pincode.

Je kunt je pincode terugvinden in MijnKPN. Dan kan je er weer in.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Je geeft weinig informatie. De code die je moet invoeren om te betalen voor on demand content? Of krijg je bij verschillende zenders de vraag om een code? En werkt die niet?
Betaalcode en pincode kunnen verschillend zijn.
Betaalcode alleen bij betaalde on demand diensten.
Pincode bij kinderslot en toegang menu pincode.

Je kunt je pincode terugvinden in MijnKPN. Dan kan je er weer in.
Reputatie 7
Badge +27
Welkom posthagen! Peter, bedankt voor het duidelijke antwoord 🙂 Ik ga ervan uit dat het daarmee moet lukken! Als dat niet het geval is kan ik de pincode resetten. Daarvoor stuur ik je een privébericht.
Ik heb wel de pincode TV maar reageert niet meer op zender npo3 en valt steeds weg
NPO 3 vraagt om pincode, ik toets die in maar regeert dat niet goed is.
Deze pincode heb van KPN gekregen
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Caty, welkom. Wat vreemd dat de code ineens niet werkt. Ik zoek het graag voor je uit. Reageer je op m'n privébericht?
Reputatie 7
Badge +24
Is het al gelukt @Caty? Als ik nog kan helpen dan hoor ik het graag.
Mijn pincode wekt niet. Heb gekeken bij kinderslot maar staat goede code. Wil graag RTL 7 zien zoals altijd op Mn laptop.Stekker al tijde uitgehad helpt ook niet
Reputatie 7
Badge +20
@Mooniekje, dat is vreemd! Stekker eruit helpt helaas niet, je zou kunnen proberen of een reset werkt. Verder kan je de pincode ook opzoeken, in MijnKPN bijvoorbeeld. Indien je thuis bent, kan het ook via onze servicetool.

Mocht je er niet uitkomen, stuur dan even een privéberichtje dan help ik je graag verder!
Reputatie 7
De kinderslotcode en pincode kúnnen verschillend zijn. Gebruik voor inloggen op interactievetv.nl de PINcode.
Check ook je ITV abonneenummer via
menu - instellingen - systeem instellingen - systeem informatie

P.S. Inloggen met KPN ID op interactievetv.nl kan sinds deze week ook.
Reputatie 7
Badge +20
@Mooniekje, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Is het je inmiddels gelukt?

Reageer