Beantwoord

Pincode invullen tijdens televisie kijken

• 6 november 2018
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Regelmatig moet ik tijdens de "normale" TV ontvangst mijn pincode invullen.
Het is best vervelend omdat het tijdens de ontvangst van iedere zender zomaar kan gebeuren.
Wat is hier aan te doen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 6 november 2018, 21:19

Goedenavond Ed, goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wat lijkt me dat irritant, dat dit gewoon in beeld komt bij verschillende zenders! Ik ben dan erg benieuwd naar de instellingen, bijvoorbeeld van een kinderslot of verborgen zenders. Een kinderslot kan er namelijk voor zorgen dat bepaalde zenders na een bepaalde tijd niet meer zo goed toegankelijk zijn, maar je kan dit ook aan de hand van een leeftijdsgrens regelen. Hoe je dit kan controleren en/of uitschakelen kan je op deze pagina vinden!

Verborgen zenders kan je eigenlijk niet zien, dus ik denk ook niet dat dit het geval is. Maar nakijken kan geen kwaad! Dat kan via deze link.

Heeft dit niet geholpen, dan heb je nog de optie om de tv-ontvanger helemaal terug te zetten naar fabrieksinstellingen via een reset. Alle stappen voor een volledige reset kan je hier vinden ;)

Wil je laten weten of de oplossing hier tussen zat? Ook als de oplossing hier niet bij zat hoor ik het graag! Dan gaan we namelijk nog even verder kijken!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond Ed, goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wat lijkt me dat irritant, dat dit gewoon in beeld komt bij verschillende zenders! Ik ben dan erg benieuwd naar de instellingen, bijvoorbeeld van een kinderslot of verborgen zenders. Een kinderslot kan er namelijk voor zorgen dat bepaalde zenders na een bepaalde tijd niet meer zo goed toegankelijk zijn, maar je kan dit ook aan de hand van een leeftijdsgrens regelen. Hoe je dit kan controleren en/of uitschakelen kan je op deze pagina vinden!

Verborgen zenders kan je eigenlijk niet zien, dus ik denk ook niet dat dit het geval is. Maar nakijken kan geen kwaad! Dat kan via deze link.

Heeft dit niet geholpen, dan heb je nog de optie om de tv-ontvanger helemaal terug te zetten naar fabrieksinstellingen via een reset. Alle stappen voor een volledige reset kan je hier vinden ;)

Wil je laten weten of de oplossing hier tussen zat? Ook als de oplossing hier niet bij zat hoor ik het graag! Dan gaan we namelijk nog even verder kijken!
Dag Susan,

Wat geweldig dat je zo snel antwoord hebt gegeven.
Kinderslot stond idd aan. Heb het nu uitgezet en moet nu afwachten
of het euvel zich nog voordoet. Want dat was niet iedere dag, maar wel
geregeld. Dus ik wacht even af en dan hoor je van mij. Als het allemaal
gelukt is hoor je denk ik niets meer

Met vriendelijke groet
Ed Gunneweg
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ed, fijn om te horen! Wil je even laten weten of je het nog ervaart de komende dagen? Mocht je trouwens nog andere vragen hebben, dan weet je me te vinden! 😉

Reageer