Beantwoord

Pincode iTV van moeder achterhalen

• 10 augustus 2018
  • 10 reacties
  • 151 keer bekeken

Ik probeer op verschillende manieren de pincode te achterhalen van mijn moeder. Meerdere malen met kpn aan de telefoon gezeten omdat wij ook nergens het Abbonomentsnummer konden vinden. Nu hebben we die gelukkig alleen de pincode niet. In de brief staat dat ze 2 sms'jes ontvangt met de pincode deze heeft zij niet gehad. Via mijn kpn bij instellingen blijft er "geen gegevens bescbickbaar" staan en in de mijn kpnapp precies het zelfde. Via de servicetol online ook al een aantal keren geprobeerd maar deze blijft een fout aangeven. We zijn serieus al sinds 6 augustus bezig...

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Susan_ 14 augustus 2018, 15:31

Hoi Corinahillebrand, ik neem het even over van Marina! Je kan helaas het product nog niet koppelen op het moment dat het abonnement nog niet geactiveerd is. Zoals dat nu lijkt, gaat dat op 16 augustus (overmorgen) gebeuren samen met een installatiemonteur. Op dat moment worden alle gegevens beschikbaar gemaakt. Dus op dat moment kan je het product koppelen in de MijnKPN omgeving, kan je de pincode opvragen (die volgens het systeem op 27 juli wél per e-mail verzonden is) en gebruik maken van al je KPN diensten.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Goedemiddag @Corinahillebrand!
Wat ontzettend vervelend dat je al ruim een halve week bezig bent om je pincode te achterhalen.
Zou je misschien je profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer en klantnummer?
Dan gaat een van mijn collega's je de pincode zo snel mogelijk toesturen!
Goedemiddag @Corinahillebrand!
Wat ontzettend vervelend dat je al ruim een halve week bezig bent om je pincode te achterhalen.
Zou je misschien je profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer en klantnummer?
Dan gaat een van mijn collega's je de pincode zo snel mogelijk toesturen!

Bedankt voor je berichtje ik ga dit nu meteen doen
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Corina, welkom op het forum! Wat jammer dat je de pincode nog niet hebt ontvangen. Normaal gesproken kun je de pincode aanvragen i.c.m. je abonnementsnummer zonder de foutcode. Zou je kunnen toelichten welke melding je krijgt? Zou je ook het abonnemenstnummer en je 06- nummer willen toevoegen aan je forum profiel? Dan zet ik het probleem door voor nader onderzoek en hoop ik dat we je z.s.m. nogmaals de pincode kunnen versturen.
Hoi Corina, welkom op het forum! Wat jammer dat je de pincode nog niet hebt ontvangen. Normaal gesproken kun je de pincode aanvragen i.c.m. je abonnementsnummer zonder de foutcode. Zou je kunnen toelichten welke melding je krijgt? Zou je ook het abonnemenstnummer en je 06- nummer willen toevoegen aan je forum profiel? Dan zet ik het probleem door voor nader onderzoek en hoop ik dat we je z.s.m. nogmaals de pincode kunnen versturen.

Waar moet ik dat neer zetten? Ik zie alleen adress etc en klantnummer. Via mijn kpn krijg ik geen gegevens te zien als ik naar instellingen ga, en als ik via de service de pincode wil achterhalen/veranderen geeft die een fout aan dat het niet beschikbaar is en ik het op een later tijdstip opnieuw moet proberen. Dit proberen we al een paar dagen.
Reputatie 7
Badge +18
Je mag je 06- nummer en abonnementsnummer onder persoonlijke opmerkingen zetten. Je moeder is een nieuwe klant bij KPN en haar bestelling in ons systeem staat nog niet in zijn geheel op ''afgerond''. Hierdoor zijn deze gegevens nog niet inzichtelijk. Ik ga er een melding van maken waardoor je dit hopelijk z.s.m. wel ziet en kunt opvragen via de servicetool.
Je mag je 06- nummer en abonnementsnummer onder persoonlijke opmerkingen zetten. Je moeder is een nieuwe klant bij KPN en haar bestelling in ons systeem staat nog niet in zijn geheel op ''afgerond''. Hierdoor zijn deze gegevens nog niet inzichtelijk. Ik ga er een melding van maken waardoor je dit hopelijk z.s.m. wel ziet en kunt opvragen via de servicetool. Oke top! Heb het erbij gezet.
Reputatie 7
Badge +18
Bedankt voor het toevoegen van deze gegevens. Ik heb er een melding van gemaakt en je vraag wordt binnen 3 werkdagen opgepakt. Mocht het nodig zijn, dan wordt er telefonisch contact gezocht met je. Zou je mij op de hoogte willen houden?
Reputatie 7
Heb je al een KPN ID aangemaakt waaraan het abonnement gekoppeld is?
Zo nee, maak deze dan via https://mijn.kpn.com
Koppel en product "Thuis" aan die KPN ID.

Je kunt dan daar vervolgens onder de instellingen zien wat de pincode is.

@wjb er staat gekoppeld. Als ik naar instellingen ga blijft er staan dat er geen gegevens beschikbaar zijn. Zelfde geld in de kpn app. Ook als ik het online probeer te doen via de servicetol geeft die een fout aan. Er staat ook dat er een lopende bestelling is. Deze bestelling hebben we denk al ruim een week in huis en sinds 6 augustus zou de tv internet en bellen in gaan. Alleen kom je zonder pincode natuurlijk niet ver. In de brief staat ook dat ze 2 sms'jes zou ontvangen met pincode erin deze heeft zij ook niet ontvangen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Corinahillebrand, ik neem het even over van Marina! Je kan helaas het product nog niet koppelen op het moment dat het abonnement nog niet geactiveerd is. Zoals dat nu lijkt, gaat dat op 16 augustus (overmorgen) gebeuren samen met een installatiemonteur. Op dat moment worden alle gegevens beschikbaar gemaakt. Dus op dat moment kan je het product koppelen in de MijnKPN omgeving, kan je de pincode opvragen (die volgens het systeem op 27 juli wél per e-mail verzonden is) en gebruik maken van al je KPN diensten.

Reageer