Beantwoord

Pincode om blokkering tv zender eraf te halen

  • 15 February 2019
  • 7 reacties
  • 339 keer bekeken

Badge
Ik volg de gebruiksaanwijzing om de blokkering van zender 32 te halen.
Echter als ik in de zenderlijst kijk wordt deze zender niet weergegeven.
Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Susan_ 15 February 2019, 15:20

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Spekop29, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp uit je reactie dat het je niet lukt om de blokkering van kanaal 32 eraf te halen, middels de pincode? Op het moment dat de zender verborgen is, zal je deze niet terugzien in de gids. Dat klopt wel! Alleen zodra je die blokkade eraf haalt, zou hij wel zichtbaar moeten zijn. Wil je eens controleren of het lukt via dit stappenplan? Hier staat namelijk ook een oplossing wanneer het kinderslot aanstaat.

Mocht je er niet uitkomen, dan help ik je graag verder. Wil je dan ook uitleggen wat je precies doet, en wat je er uiteindelijk mee wil bereiken? 🙂 Dan kan ik je ook gerichter helpen!
Badge
Ik volg precies de instructies maar ik krijg de zender niet te zien in de zenderlijst. Ik krijg in de lijst 31 en vervolgens 33. Kinderslot staat uit.
Reputatie 7
Badge +21
Op kanaal 32 is History te vinden, alleen denk ik te weten waar het euvel zit. Als je namelijk geen HD hebt ingesteld (of niet kan instellen vanwege de snelheid) dan is kanaal 32 niet beschikbaar en valt hij weg. Wil je eens controleren of HD aan staan via instellingen > beeldscherm en kwaliteit?

Staat HD aan, wil je dan kijken of er iets staat bij verborgen zenders via instellingen?
Reputatie 7
Badge +21
@Spekop29, ik heb geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat jouw probleem opgelost is!
Zou dit wellicht over digitenne gaan.
Zou dit wellicht over digitenne gaan.
Dat zou heel goed kunnen. Daar is 32 MvH Hard. Maar wat is dan 33 ???

Op de zxv7200 en rbx2800 is de pincodetoegang tot 32 niet uit te zetten. .... maar dan moet je natuurlijk wel eerst 32 aan kunnen zetten om vervolgens met de code de zender te kijken.

Is het de enige zender die mist? Of ontbreken er meer. In dat laatste geval antenne iets verplaatsen of draaien en nieuwe zenderscan doen.

Overigens zijn de instructievideo's daar wel heel eentonig en eenzijdig. 😉 👉🏼👌🏼
Reputatie 7
Badge +21
@KeesYagi, oh dat zou inderdaad best goed kunnen!

@Spekop29, kan je aangeven of het om Digitenne gaat en of je hier nog hulp bij kan gebruiken?

Reageer