Vraag

pincode resetten

  • 14 October 2020
  • 9 reacties
  • 1326 keer bekeken

Ik ben niet thuis en wil toch mijn pincode resetten omdat ik deze kwijt ben. Hoe kan ik dit oplossen?


9 reacties

Inloggen op je mijn kpn account en bovenaan staat pincode wijzigen

Hoi Jimny, dit werkt alleen als je thuis bent verbonden met je netwerk. Ik ben enkele dagen niet thuis en de nieuwe tv ontvanger willen ze wel graag installeren, zonder pincode lukt dit niet.

Via de iTv app kun je ook buitenshuis kijken , is dat een optie voor je

Dat lukt maar de rest van het gezin die thuis is willen ook graag tv kijken.

Reputatie 7
Badge +24

En het gezin thuis kan niet zelf de pincode resetten?

De nieuwe tv ontvanger moet geïnstalleerd worden en ik wil mijn kinderen niet mijn kpn id geven.

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @JaapN, thanks voor je berichtje. Wat @jimny zegt klopt. Je kunt de pincode inderdaad resetten via MijnKPN, echter sturen we je dan ook weer door naar de resetpagina op onze website. Je moet dus in alle gevallen verbonden zijn met het thuisnetwerk. Is het inmiddels gelukt om de pincode te resetten en de tv-ontvanger te installeren? Zo niet, dan kan ik ook even een poging doen voor jullie. In dat geval is het noodzakelijk dat je je gegevens invult in je profiel. Geef je een seintje als dat gebeurd is? 

Reputatie 4
Badge +6

@JaapN Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Dag Loes,

Excuses voor het late bericht. Het is inmiddels opgelost! Dank voor je reactie!

 

Mvrgr 

Jaap

Reageer