Beantwoord

pincode resetten lukt niet

  • 26 July 2021
  • 2 reacties
  • 119 keer bekeken

Beste,

 

Ik heb vanavond internet en interactieve tv geïnstalleerd. Internet doet het inmiddels probleemloos. Alles is op de nieuwe wifi aangesloten.

Nu ben ik de pincode kwijt. Deze kun je resetten via mijn kpn, alleen beweert die dat ik niet op het wifi netwerk zit. 

Zelfs als ik hem rechtstreeks met een kabel in mijn laptop steek, denkt die dat ik niet op mijnkpn netwerk aanwezig ben.

Jullie lieve collega's van de telefonische klantenservice hebben tot 3x toe de verbinding 'perongeluk  verbroken omdat het 21.45 uur was toen ik belde... 

Nu kan ik dus geen televisie kijken, is er niemand meer aanwezig die bereid is mij te helpen en zit ik gefrustreerd op de bank te balen na een lange werkdag en ruim uur installatie werk…

 

Kunnen jullie mij per SMS een nieuwe code toesturen?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 27 July 2021, 13:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @Naqdy, wat enorm balen dat dit zo moeizaam gaat :slight_frown:  Het kan zijn dat je bestelling nog niet volledig voltooid was, hier treed soms een kleine vertraging bij op op de dag van levering.

Zou je het nu nogmaals willen proberen? Kan zijn dat het nu wel direct lukt! Wij kunnen geen pincodes versturen via sms helaas. 

 

Om 21:45 is er niemand aan het werk die bijna vrij is, voor een probleem als dit is de waakdienst 24 uur per dag bereikbaar, dat de verbinding verbrak zal dus niets met het tijdstip te maken hebben gehad :wink:

Reputatie 7
Badge +20

Is het inmiddels gelukt met de pincode @Naqdy? Hoor het graag!