Beantwoord

Pincode resetten werkt niet

  • 22 June 2021
  • 3 reacties
  • 348 keer bekeken

Beste,

 

Ik moet mijn nieuwe tv ontvanger installeren en daarvoor moet ik mijn pincode opgeven. Ik heb geprobeerd deze te resetten via de servicetool. Deze geeft alleen aan dat het niet werkt, terwijl ik wel thuis ben en verbonden met het kpn internet. 

 

Ik heb mijn product al een keer ontkoppeld, heb mijn laptop aan de ethernetkabel aangesloten en heb het al via de app op mijn telefoon geprobeerd maar niks lijkt te werken. 

 

Kunnen jij voor mij mijn pincode resetten of er achter komen waarom de servicetool bij mij niet werkt?

 

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groeten, 

Ans Grouwe. 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 23 June 2021, 15:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @A. Grouwe, welkom op ons forum!
Normaliter moet dit via https://kpn.com/pincode kunnen maar ik begrijp dat die niet werkt.
Ik heb een nieuwe code voor je aangevraagd. Je ontvangt hier nog een mail/sms over!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!

Hier hetzelfde probleem. Aantal dagen geleden via 'Mijn KPN' geprobeerd pincode iTV te resetten. Kreeg melding dat de resettool niet werkt. Nu nog steeds die melding. Ook op Kpn.com

Hoe krijg ik een nieuwe pincode?