Beantwoord

Pincode steeds opnieuw invoeren itvonline + haperingen

• 24 maart 2016
  • 1 reactie
  • 539 keer bekeken

Na de update van osx gisteren stopt itvonline (in safari) na een tijd en moet de pincode telkens opnieuw ingevoerd worden. Ook is 's nachts een KPN update geweest waarbij de experiabox een reset heeft gehad. Ook hapert beeld en geluid regelmatig. Hoe kan dit verholpen worden? PS via npo.nl ondervind ik deze problemen niet.

Admin: Topic titel aangepast voor een betere vindbaarheid

icon

Beste antwoord door HansDerksen 25 maart 2016, 22:30

De stekker van de eperiabox een paar minuten uit stopcontact gehad en daarna weer opgestart. En weg is het probleem. :D

HansDerksen schreef op 24 mar '16 om 22:24uNa de update van osx gisteren stopt itvonline (in safari) na een tijd en moet de pincode telkens opnieuw ingevoerd worden. Ook is 's nachts een KPN update geweest waarbij de experiabox een reset heeft gehad. Ook hapert beeld en geluid regelmatig. Hoe kan dit verholpen worden? PS via npo.nl ondervind ik deze problemen niet.

Bekijk origineel

1 reactie

De stekker van de eperiabox een paar minuten uit stopcontact gehad en daarna weer opgestart. En weg is het probleem. :D

HansDerksen schreef op 24 mar '16 om 22:24uNa de update van osx gisteren stopt itvonline (in safari) na een tijd en moet de pincode telkens opnieuw ingevoerd worden. Ook is 's nachts een KPN update geweest waarbij de experiabox een reset heeft gehad. Ook hapert beeld en geluid regelmatig. Hoe kan dit verholpen worden? PS via npo.nl ondervind ik deze problemen niet.

Reageer