Beantwoord

Pincode werkt niet op tweede ontvanger

• 20 december 2018
  • 5 reacties
  • 96 keer bekeken

Het kinderslot van het kastje boven is niet gelijk aan de pincode en ik heb geen idee wat de code kan zijn. Iemand een oplossing? We willen het linderslot boven deactiveren

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 21 december 2018, 17:57

Hoi Mieke, Als je thuis bent, dan kun je jouw pincode ook eens wijzigen via deze tool. Ik ben benieuwd of je die pincode dan wel op beide ontvangers kunt gebruiken.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Alle ontvangers in één huishouden hebben dezelfde pincode en kinderslotcode. Deze kan gelijk aan elkaar zijn maar hoeft inderdaad niet.
Ga naar instellingen - pincode instellingen en gebruik evt. de pincode om daarin te komen. In het scherm wat dan komt kun je gewoon de kinderslotcode lezen.
Dag Peter

dank je wel maar het probleem is juist dat de code voor de tweede ontvanger niet hetzelfde is en we dus niets aan het kinderslot op de tweede ontvanger kunnen doen.

groeten, Mieke
Reputatie 7
Dag Peter

dank je wel maar het probleem is juist dat de code voor de tweede ontvanger niet hetzelfde is en we dus niets aan het kinderslot op de tweede ontvanger kunnen doen.

groeten, Mieke

Dat is onmogelijk. Tenzij ... heb je die ontvanger ooit ergens gekocht ofzo? Heeft ie hetzelfde, en dus je eigen, abonneenummer?
menu - instellingen - druk 1 x op geel (eerst op de goede ontvanger). Daar staat abonneenummer.

Alle ontvangers op hetzelfde abonnement (abonneenummer) hebben dezelfde pincode en dezelfde kinderslotcode.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Mieke, Als je thuis bent, dan kun je jouw pincode ook eens wijzigen via deze tool. Ik ben benieuwd of je die pincode dan wel op beide ontvangers kunt gebruiken.
Reputatie 7
Badge +18
We hebben geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug.

Reageer