Plus Pakket KPN

• 23 september 2014
  • 5 reacties
  • 763 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb bij KPN Glasvezel Alles-in-een en een mobiel abonnement. Volgens de gegevens zou ik hierdoor in aanmerking komen voor een gratis Plus-pakket op TV.

Ik heb gecontroleerd, maar dit pakket is niet op mijn TV's actief.

Kunnen jullie zien wat daar de reden van is?

5 reacties

Reputatie 7
Dag Patrick,

Om daarvoor (en voor verdubbeling van bel-, sms- en databundel op je mobiel) moet je je aanmelden voor KPN Compleet. Dat gaat niet vanzelf. Suc6!

Hoi Henk,

Dat weet ik. Naar mijn weten heb ik mezelf al weken geleden daarvoor aangemeld en ook daarvan bevestiging gehad.

Ik zal het nogmaals proberen.

Bedankt!

Reputatie 7
Heb je vanaf een mobiel dit gedaan: "SMS dan vanaf het betreffende mobiele nummer ‘COMPLEET AAN’ naar 1515 (gratis)."? En heb je al eens gekeken bij de veelgestelde vragen?

Dit heb ik gedaan ja.

Kreeg vervolgens de melding dat ze mijn Internet-abonnement niet konden vinden in het systeem.

Vervolgens probeer ik het online, maar krijg de melding dat het niet verwerkt kan worden en er contact opgenomen moet worden met KPN.

Bij dezen dus.

Reputatie 7
Weet je zeker dat beide abo's (Alles-in-1 en mobiel) op precies hezelfde adres geregistreerd staan? Om dat te controleren moet je naar Mijn KPN, maar let op voor mobiel en voor Alles-in-1 heb je een appart inlogaccount nodig.

Reageer