Beantwoord

Plus pakket On demand menu weergave voor films weer terug naar oude style

• 7 november 2018
  • 18 reacties
  • 692 keer bekeken

Reputatie 1
Hoi

Zou het mogelijk zijn om on-demand plus pakket films de weergave van het menu te kunnen omzetten naar oude weergave in de vorm van een lijst...?

Duurt veels te lang om een snelle en duidelijke weergave/ inkijk te hebben in de aangeboden films.
Ziet er leuk uit zo maar super traag en onhandig voor mij.
icon

Beste antwoord door Marina_ 7 november 2018, 17:21

Hoi JessesM, Welkom op het forum. We begrijpen je wens, maar het wordt niet terug gezet naar de oude weergave in de vorm van een lijst. Er wordt wel gewerkt een verbeterde versie van de nieuwe weergave. Je kunt hier meer over in lezen in de update van november in dit topic 🙂
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi JessesM, Welkom op het forum. We begrijpen je wens, maar het wordt niet terug gezet naar de oude weergave in de vorm van een lijst. Er wordt wel gewerkt een verbeterde versie van de nieuwe weergave. Je kunt hier meer over in lezen in de update van november in dit topic 🙂
Reputatie 1
Hoi JessesM, Welkom op het forum. We begrijpen je wens, maar het wordt niet terug gezet naar de oude weergave in de vorm van een lijst. Er wordt wel gewerkt een verbeterde versie van de nieuwe weergave. Je kunt hier meer over in lezen in de update van november in dit topic :)

Hallo Marine, net zoals @JeffesM vind ik het ook behoorlijk storend en niet prettig of gebruiksvriendelijk
Wanneer komt dan een update?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jurgen_i, De update wordt tussen 12 en 15 november uitgerold. Hopelijk is het dan een stuk beter. 🙂
helemaal *** dat nieuwe Netflix ripoff pluspakket menu...en nog slomer ook...niet te gebruiken...onzinnige update...ver***** t hele ondemand pluspakket! weg met die rommel..kost jullie klanten!

Admin: bericht aangepast, omdat het in strijd met de huisregels was
Reputatie 7
Badge +9
Heeft u geen andere taal 🤔
doe niet braaf alsjeblieft zeg....
Sinds de laatste menu aanpassing geen film uit pluspakket meer gekeken. Nieuwe UI is ongeschikt voor dit medium. Het is een drama. Check je gebruiksmetrics en rol aub oude menu weer uit. .
Goedendag, ook hier iemand die de nieuwe indeling een drama vind, bah!
lastig, onhandig, bij een serie niet de mogelijkheid om te kiezen tussen doorgaan waar je gebleven bent of vanaf begin kijken. Lijst is onhandig en ontzettend gebruikersonvriendelijk.
Wie dit verzonnen heeft gebruikt on demand vermoedelijk niet.
graag een update met een normaal en snel te gebruiken menu!!
Goedendag,

Ook dit bericht is om een signaal te geven dat ik totaal niet te spreken ben over de nieuwe indeling. Het is onoverzichtelijk en nog steeds bijzonder traag. Daarnaast is het voor mijn zoontje heel veel informatie (vraagt bij elk plaatje, wat is dat?).

Het zou gebruiksvriendelijke zijn om als consument een keus te hebben in de weergave, oud of nieuw. Ik ken ook niemand die het op dit moment een toegevoegde waarde vindt, eerder een achteruitgang.

Ik hoop dat in ieder geval de traagheid opgelost wordt, of dat je kan een keus kan maken wat weergegeven wordt.

Met vriendelijke groet,
Roy
Hier ook problemen bij on demand pluspakket, bij de nieuwe indeling is het onmogelijk om een film te starten. Alle andere onderdelen doen het wel. Maar het laten starten van een gratis film is onmogelijk; je ziet dat het kastje wel reageert op de afstandsbediening(lampje gaat even branden), maar verder gebeurt er niks.
We hebben nog een tweede kastje en daar doet ie het wel gewoon, maar daar is de indeling ook gewoon gebleven zoals het was...heel raar allemaal.
Als iemand een tip heeft...graag...
Reputatie 7
Badge +19
Hoi H-Z, Als je jouw ontvanger een reset geeft, kun je de gratis film dan wel zonder problemen starten? Hoe je een reset start, leggen we uit in dit topic. We zijn op de hoogte dat de nieuwe omgeving van het Pluspakket nog niet optimaal is, maar er wordt hard gewerkt aan verbeteringen rondom deze nieuwe weergave.
Bedankt voor de tip, heb het geprobeerd, maar helaas. Maakt geen verschil.
Reputatie 7
Is ie met een DVS aangesloten die roet in 't eten kan gooien, H-Z? Of zit er een switch zonder IGMP Snooping tussen?
Nee, is rechtstreeks via kabel op de experiabox aangesloten.
Reputatie 7
Hmm. Toch niet een Motorolalala la ???
De update van november heeft absoluut geen verbetering gebracht, wanneer krijgen we nu een écht werkende update. Gezien het aantal reacties moet KPN toch achter zn oren krabben over de gemaakte keuze voor dit zeer onvriendelijke en irritatieopwekkende menu.
Ik blijf nu toch liever netflixen. Zo irritant dar je niet makkelijk verder kunt kijken bij on demand. Zonde hoor kpn.
Reputatie 4
Badge
Ik heb de door moderators gegeven links bekeken.

Eigenlijk staat er alleen maar dat gebruikers vinden het er nu leuk uitziet maar onbruikbaar is.

Dat is ook mijn ervaring hiermee. Vroeger kon ik snel iets kiezen.

Gebeurt er nog iets met de vele klachten in de verschillende forumdraden met deze verslechtering met schijnbaar alleen maar oog voor het plaatje? 😯

Ik heb heel veel waardering voor wat KPN levert en zeker voor de mensen die er actief zijn. Maar soms denk ik wel eens dat er gedacht wordt dat elke verandering een verbetering is.

Reageer