Beantwoord

Pluspakket aangezet maar werkt nog niet

• 5 september 2017
  • 6 reacties
  • 229 keer bekeken

Beste,
Bij deze heb ik een vraag: Ik heb zaterdag via tv het plus-pakket geactiveerd, ik heb een bevestiging via email gehad. Daarin staat dat dit bruikbaar is na een uur.. we zijn nu enkele dagen verder maar nog steetds nx te zien van dit pluspakket.. als ik kijk welke pakketten er actief zijn staat er wel aangevinkt dat ik dit gekocht heb... ik wil contact opnemen met kpn om dit per direct te melden. al duurt het al even tot ik een geldig nummer heb.. dan maar hopen dat dit via hier kan opgelost geraken.
met vriendelijke groet dimitri
abonnementsnummer: *****

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, abonnementsnummer verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Jiske_ 15 september 2017, 09:01

Dat is heel jammer. Ik wil dan toch even controleren of je aanvraag wel bij ons is doorgekomen. Ik heb je een privébericht gestuurd, kan je hierop reageren?
Hey dimitri123, ik heb geen reactie meer ontvangen op mijn privébericht. Ik ga ervan uit dat het pluspakket weer werkt en je alle zenders kan kijken. Zo niet, laat het me weten!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Dimitri123 , welkom op het forum.
Normaal gesproken moet het pakket met een kwartier tot een uur actief staan. Heb je de ontvanger al eens reset gegeven, en de software al eens verwijderd? Gebruik je een eigen zenderlijst? Dan zal je zenders handmatig moeten toevoegen.

Mocht bovenstaande niet werken, dan kan je KPN bellen op 0800-0402, of wachten tot een moderator reageert op je topic, dit kan 48 uur duren.
Reputatie 5
Badge +7
Nogmaals welkom op het forum @Dimitri123. Chris heeft je al hele goede informatie gegeven. Werkt het pluspakket inmiddels al? Zo niet, laat het me dan weten!
Nogmaals welkom op het forum @Dimitri123. Chris heeft je al hele goede informatie gegeven. Werkt het pluspakket inmiddels al? Zo niet, laat het me dan weten!
Neen helaas niet
[quote=dimitri123]Nogmaals welkom op het forum @Dimitri123. Chris heeft je al hele goede informatie gegeven. Werkt het pluspakket inmiddels al? Zo niet, laat het me dan weten!
Neen helaas niet, de zenders van pluspakket staan niet in zenderllijst.
Reputatie 5
Badge +7
Dat is heel jammer. Ik wil dan toch even controleren of je aanvraag wel bij ons is doorgekomen. Ik heb je een privébericht gestuurd, kan je hierop reageren?
Reputatie 5
Badge +7
Hey dimitri123, ik heb geen reactie meer ontvangen op mijn privébericht. Ik ga ervan uit dat het pluspakket weer werkt en je alle zenders kan kijken. Zo niet, laat het me weten!

Reageer