Beantwoord

Pluspakket direct stopgezet?

  • 2 November 2019
  • 10 reacties
  • 459 keer bekeken

Goedenavond, 

 

Zie onderstaande. Het betreft 3 maanden het pluspakket. Deze is ingegaan op 11 september. Echter werd verteld dat zij dit op tijd moest afzeggen anders zat zij eraan vast. Afgelopen woensdag heb ik dit opgezegd, maar de volgende dag bleek het echter niet méér te werken, maar de 3 maanden zijn nog niet om. Hoe gaan wij dit oplossen. 

 

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en hoop op een positieve reactie. 

 

Met vriendelijke groet 

 

Mw Bakker 

 

 

 

Overeenkomst Belangrijk: bewaren
Contractantgegevens
Naam: *****
Adres: ******
Postcode / Woonplaats: ****** SPIJKENISSE
Telefoonnummer: 06*******
Pakketoverzicht
We hebben de inhoud van uw bestelling nog even kort voor u samengevat.
Abonnement
Product(en) Maandelijkse kosten
Internet en TV Basis €52,50
HD tv-ontvanger €5,00
BelOnbeperkt Altijd €16,50
BelOnbeperkt Altijd - korting zolang je abonnement loopt €-6,00
Pluspakket €9,99
Pluspakket 3 mnd gratis €-9,99
Vast telefoonnummer €1,00
Actiekorting eerste 6 maanden €-17,50
Totaal €84,99
Totaal incl.kortingen €51,50
Hoe lang u het totaalbedrag inclusief korting(en) betaalt, is afhankelijk van de actieperiode(s). Let dus goed op het 
aantal maanden dat een korting geldt.
Actiekorting
Extra diensten worden niet automatisch beëindigd als de actieperiode voorbij is. U kunt de diensten zelf opzeggen via 
MijnKPN (kpn.com/mijnkpn) zodra de actieperiode voorbij is. Het gebruik van de extra dienst stopt direct zodra u deze 
opzegt.
Gratis product(en)
Product(en)
HD tv-ontvanger
KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten)
BladNr: 1
Klantnummer: *********
Datum: 11 september 2019


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door JB22_ 2 November 2019, 18:13

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Beste Mw. Bakker,

Plaats geen privé gegevens hier, het is een openbaar forum! Klik rechtsonder op de 3 puntjes en kies Bewerken om e.e.a. aan te passen

Groet, Folkert 

Reputatie 7

Je hebt je eigen vraag al beantwoord,... 

 

 

@LaraR 
Ik zou de privégegevens inderdaad  weghalen Zie berichtje van @fdpg1963 
@Paul_ 

Ik kan het niet bewerken 

Hoi@LaraR ,

Paul (moderator) heeft dat al voor je gedaan.

Goedenavond, 

 

Zie onderstaande. Het betreft 3 maanden het pluspakket. Deze is ingegaan op 11 september. Echter werd verteld dat zij dit op tijd moest afzeggen anders zat zij eraan vast. Afgelopen woensdag heb ik dit opgezegd, maar de volgende dag bleek het echter niet méér te werken, maar de 3 maanden zijn nog niet om. Hoe gaan wij dit oplossen. 

 

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en hoop op een positieve reactie. 

 

Met vriendelijke groet 

 

Mw Bakker 


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Badge +19

Er staat duidelijk in de bevestiging dat u op moet zeggen zodra de actieperiode voorbij is. Er staat zelfs bij dat de dienst direct stopt. Duidelijker kan bijna niet. 

Reputatie 5
Badge +7

Hey @LaraR , welkom op het KPN forum 🙂 Erg slim om gebruik te maken van de kennis en kunde die we hier hebben. Ik lees dat @JeroenB22 @genetic @Joep1965 al de juiste informatie heeft gegeven Ben benieuwd of je nog andere vragen voor ons hebt?  We horen het hier graag 🙂

Mij is medegedeeld om het Plus Pakket a 9,99€ stop te zetten vandaag via mijn kpn. Maar ik zie bij de zenderpakketten en dus wanneer ik op plus pakket druk geen optie om dit te verwijderen.

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Ante welkom op ons KPN forum. Als het niet via mijn KPN lukt kan ik het pluspakket ook voor je verwijderen. Zou je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Reageer