Beantwoord

Pluspakket en uhd

  • 23 January 2020
  • 4 reacties
  • 104 keer bekeken

Beste Mensen,

 

Kan iemand mij vertellen na hoe veel gratis  films je kunt kijken met het pluspakket, het is eigenlijke  raar dat het nergens staat nu weet ik wel dat het per maand verschilt maar toch, Mijn andere vraag is waarom RTL niet in UHD wordt uit gezonden in Duitsland kan dat wel via HD+ het zou super zijn voor formule 1.

 

Met vriendelijke dank,

Ed

icon

Beste antwoord door PeterG 23 January 2020, 12:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi Ed.

In het pluspakket zitten gemiddeld 100 films. En verder nog series, documentaires, cabaret, ...

RTL Television in 4k.
KPN heeft hier geen overeenkomst voor. Het is nog maar de vraag of KPN en RTL Duitsland dit wel willen. Betekent voor beide partijen extra afdracht aan rechten. En dan ook nog 4k rechten. (Niet alleen voor F1 maar het hele aanbod v.d. zender)

Voor de F1 liefhebber zonder Ziggo Sport abonnement (en een beetje tegenhanger van Z.S. 14 bij Ziggo) heeft KPN vorig jaar RTL Television al naar HD opgewaardeerd. Ook dat zijn al duurdere rechten dan SD.

In Nederland is met een satelietschotel RTL Duitsland UHD ook te krijgen. Een (prepaid)insteekkaart is bij iedere NL satellietwinkel te krijgen. De meeste 4k-tv's hebben een ingebouwde sat-tuner. (BNC antennebus)

Dag Peter,

 

Alvast bedankt, ja 100 films is niet veel als ik na ziggo kijk zie een aanbod van 300 films +100 van HBO dat kan dus veel beter,

Als we het hebben over uhd dan klopt het antwoord van jou niet,kpn heeft het voornemen om 4k ontvangers aan te bieden voor iedereen dat is mooi maar dan moet je ook wel 4k zenders aanbieden anders heeft het geen zin zekers als je de mogelijkheid bied

Aan klanten om 2,50 extra te betalen voor 4k zenders dan moet je ook wel zenders aan bieden,en dan  heb niet over die drie zenders nu

wat zou je zeggen van nassa uhd gratis daar is beste wel doelgroep voor en er zijn natuurlijk nog veel meer zenders laat het iets duurde worden voor 4k zenders de keuze is aan de klant

 

Met vriendelijke groet,

ed

Het “pluspakket” van Ziggo is dan ook duurder hoor.

Movies & Series XL, 40 zenders en on demand, kost € 11,95

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @ed2018, PeterG heeft eigenlijk al heel veel verteld. Nog meer informatie over het Pluspakket lees je in het Alles over het Pluspakket topic.

4K is ook mogelijk, maar dan moet er wel genoeg bandbreedte zijn. En dan moeten er wel overeenkomsten zijn inderdaad zoals PeterG aangeeft. Wie weet welke 4K zenders er in de toekomst bij komen.