Beantwoord

Pluspakket: Film wil niet starten

  • 4 July 2019
  • 4 reacties
  • 112 keer bekeken

ik kan geen film starten in pluspakket.
icon

Beste antwoord door Akkertus 5 July 2019, 17:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi @Akkertus, welkom. Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien in beeld? Het kan zijn dat de film in HD probeert af te spelen terwijl de tv-ontvanger op SD staat ingesteld. Zou je dat eens bij de instellingen willen controleren?
Het is op gelost mijn tv ontvanger stond op HD deze nu op SD gezet en het werkt.
bedankt voor je reactie.
Als je gewoon HD zenders kunt kijken zou je ook HD films moeten kunnen zien i.h. pluspakket.

We hadden hier al eerder zo'n melding (zoeken naar de bekende speld) en toen is het opgelost door "het pluspakket ook een HD vinkje" ofzo te geven door KPN.

Als je snelheid echter 'op het randje' is dan kan het zijn dat je wel net HD zenders kunt kijken maar dat je voor films huren 'm op SD moet zetten.
Reputatie 7
Badge +25
Het is op gelost mijn tv ontvanger stond op HD deze nu op SD gezet en het werkt.
bedankt voor je reactie.

Fijn dat het is opgelost! Als er nog eens vragen zijn ben je natuurlijk welkom hier.