Beantwoord

Pluspakket films werken niet

  • 8 March 2019
  • 4 reacties
  • 107 keer bekeken

Na bezoek van een een KPN technicus voor een nodige aanpassing heb ik onlangs een nieuwe (zwarte) tv box gekregen.
Sinds die tijd werken de Pluspakket films niet (maar de relevante TV kanalen wel!).

Heb samen met (telefonische) klantenservice de software en fabrieksinstellingen ge-re-set. Niks helpt.
De box wordt hardstikke warm, hetgeen niet goed is volgens klantenservice.
Nu krijg ik volgende week een nieuwe TV box. Hoop dat dit helpt.
Complimenten voor de KPN klantenservice die werkelijk enorm geduldig en vriendelijk hun uiterste best deden.
icon

Beste antwoord door KPN-gebruiker den haag 15 March 2019, 14:58

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @KPN-gebruiker den haag. Welkom op het forum. Wat vreemd dat je geen films kunt bekijken uit het Pluspakket. Heb je meerdere tv-ontvangers? Zo ja, dan ben ik benieuwd of je ook op de andere tv-ontvanger(s) geen films uit het pluspakket kan bekijken. Laat je mijn weten of het met de nieuwe tv-ontvanger wel mogelijk is? Mocht dit het probleem niet verhelpen, dan help ik je graag verder!☺️
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Na diverse malen bellen en verbaasde reacties van het KPN klantenservice personeel dat dit "nieuw" was voor hen, probeerden ze het met volledige persoonlijke inzet en geduld op te lossen dmv opnieuw instellen van de settings en software, en mij zelfs nog weer een nieuw zwart TV kastje toe te sturen (mijn grote complimenten voor hun vriendelijke en diepgaande hulp en geduld) maar niets hielp, en toen zouden ze het dan maar (eindelijk) doorgeven aan "het techno team" en die zouden me binnen 2 dagen terug moeten bellen.

Maar waarom dit niet veel eerder gedaan?
Want al na een paar minuten (dus niet na 2 dagen) werd ik al teruggebeld dat het heel simpel was: In de KPN centrale had men namelijk mijn aansluiting nog niet overgezet naar HD, maar men had dat nu even snel binnen 1 minuut gedaan. (Ik weet nog steeds niet waarom dat nog nooit was gebeurd, maar dat kon men mij ook niet vertellen).

Enerzijds respect voor het klantenservice personeel dat werkelijk ongelofelijk alles heeft geprobeerd (voor zover zij wisten.....) om mij te willen helpen.
Anderzijds, wat een zonde van de tijd en energie door dagenlang te moeten bellen, tot aan het onnodig versturen van een nieuwe zwarte box toe. Dat terwijl de techno dienst dit simpelweg binnen een paar minuten heeft opgelost

Maar eindelijk kan ik nu dus de films kijken en ben ik blij. En (alweer) nogmaals: complimenten aan het KPN personeel dat zich zo volledig heeft ingezet.

m.vr.gr.
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen. Vreemd dat jouw verbinding nog niet omgezet was naar HD. Gelukkig heeft onze achterliggende afdeling het snel gevonden en verholpen. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer