pluspakket niet geactiveerd

• 24 december 2012
  • 5 reacties
  • 9711 keer bekeken

Ik heb het pluspakket zaterdag besteld en dat zou vandaag geactiveerd worden, maar helaas zie ik nog niks.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hallo bullmastiffje,

Kun je aangeven of het pakket inmiddels geactiveerd is en de zenders zichtbaar zijn geworden? 

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Ik heb hetzelfde probleem. Pluspakket bij KPN Compleet is geactiveerd, maar de zenders zijn nog steeds niet toegankelijk. Wel zie ik dat in het menu de mogelijkheid Afmelden staat voor Pluspakket, ik heb het kennelijk wel. Dit is al een aantal dagen zo. Bellen met de feestdagen leek me niet zo handig.

Vreemd is dat ik op mijn computer met OnlineTV wel een deel van de Pluszenders kan zien.

(Brava wel, ScyFy niet)

Badge
Ik heb dat "probleem" gehad.
Is toen opgelost door de decoder uit en aan te zetten met de aan/uit knop achterop de decoder
Wij kregen het pluspakket, omdat KPN recent kennelijk ook de Hi-abonnementen accepteert als onderdeel om "compleet" te zijn. Activering van de extra ruimte in het Hi-abonnement, en het onderling gratis bellen was binnen een paar uur geregeld. De extra zenders hadden wat langer nodig. Ik begreep van de webcare-vrienden via twitter dat dat normaal is. Blijkbaar zit daar nog wat menselijke handelingen tussen. Een paar dagen later konden we inderdaad naar BabyTV, NostalgieNet, etc. etc. kijken :D

Ik heb KPN Compleet aangemeld en inmiddels via sms een bericht ontvangen. Helaas heb ik nog geen PLUS pakket..... zou fijn zijn als dit geactiveerd zou zijn.

Reageer