Beantwoord

Pluspakket niet te verwijderen

  • 17 June 2019
  • 13 reacties
  • 442 keer bekeken

Reputatie 1
Ik ben vanaf begin juni bezig om het Pluspakket uit ons televisie pakket te verwijderen echter zonder resultaat. Heb het via de tv geprobeerd, inmiddels 5 maal contact gehad met KPN via chat; nog geen stap verder gekomen.....🙁
Nu maar eens proberen of ik via deze optie verder kom....
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 1 July 2019, 16:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Heb je het ook al via https://mijn.kpn.com geprobeerd.

Reputatie 1
@wjb bedankt voor het meedenken maar ook dat heb ik geprobeerd en helaas niet gelukt.... er staat zelfs bij dat er bestellingen/wijzigingen gaande zijn en dat we op dit moment niets meer kunnen wijzigen; dit staat er al vanaf begin juni 😞
Reputatie 7
Aha, dat is mooie informatie.
Ik hoop dat er snel een medewerker van KPN zal reageren om je verder te helpen.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @IngridvD. Wat vervelend dat het niet lukt om het Pluspakket te verwijderen. Ik zie dat een collega op 14-6-2019 een wijziging (verwijderen Pluspakket) in het abonnement heeft ingevoerd. Deze wijziging loopt helaas niet door in onze systemen. Ik heb daarom deze wijziging geannuleerd. Zodra dit is verwerkt zal ik het Pluspakket opnieuw verwijderen en de kosten van het Pluspakket met terugwerkende kracht vergoeden. Ik hou je op de hoogte.
Reputatie 1
@Vikash dankjewel voor het reageren. We wachten het af!
Reputatie 7
Badge +21
Het is gelukt om de bestelling te annuleren. Ik heb zojuist geprobeerd om het Pluspakket te verwijderen. Helaas is dat niet gelukt. Zou je willen proberen om het Pluspakket via het iTV menu te verwijderen. Op deze pagina kan je bekijken hoe je dit doet. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Reputatie 1
@Vikash Een half uurtje terug via de tv de wijziging aangegeven. Tot nog toe zonder resultaat
Mmisschien later op de avond; ik houd je op de hoogte
Reputatie 1
@Vikash helaas.....nog niets veranderd. Nog steeds het Pluspakket waar we nu toch echt vanaf willen
Reputatie 7
Badge +21
Jammer dat het niet gelukt is. Ik heb het zojuist doorgezet naar onze backoffice om het handmatig te laten verwijderen. Zodra ik hier een terugkoppeling op krijg, laat ik je het weten.
Reputatie 1
Dankjewel @Vikash. We gaan het weer afwachten!
Reputatie 7
Badge +21
@IngridvD Het is eindelijk gelukt om het Pluspakket te verwijderen. Het pakket is per 27-06-2019 verwijderd. Ik heb de kosten van 1 maand vergoed. Je ontvangt deze vergoeding op de eerst volgende factuur. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.
Reputatie 1
@Vikash Super! Daar ben ik erg blij mee. Dankjewel voor alle moeite!
Reputatie 7
Badge +21
@IngridvD Graag gedaan!☺️