Beantwoord

Pluspakket/on demand

  • 14 January 2019
  • 3 reacties
  • 223 keer bekeken

Hallo,
ik heb een vraagje over het pluspakket. Heb je dan ook meer on demand mogelijkheden van zenders? Bijvoorbeeld on demand van Fox? Of meer series van BBC on demand? Of blijft dit hetzelfde als bij het “normale”pakket?
alvast bedankt voor de reactie,
Anne
icon

Beste antwoord door PeterG 14 January 2019, 18:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Je noemt basispakketzenders. Daar is on demand niet meer aanbod van als je het pluspakket neemt.
Wel van zenders in het pluspakket + heel veel extra on demand (films, series, documentaires)

De kwaliteit van de in het pluspakket aangeboden films kan ik niet waarderen. Naast veel Amerikaanse geweldbagger heb ik nog zelden iets aangetroffen dat het haalt bij Engelse Thrillers of Scandinavische produkten. Natuurlijk is over smaak niet te twisten, maar ik sta wel op het punt om mijn abonnement op te zeggen. Ik mis een indicatie die iets zegt over de kwaliteit . 3 of 4 sterren zegt meer over de kijkers dan over de kwaliteit.

ik sta wel op het punt om mijn abonnement op te zeggen

Je kunt toch gewoon alleen het pluspakket opzeggen?

En die sterren… dat is zeer persoonlijk. Een film met 5 sterren heb ik wel eens na 10 minuten uitgezet en met 1 ster ademloos uitgekeken. Die waardering vind ik dus absoluut niet boeiend.