Beantwoord

Pluspakket op proef

• 21 december 2013
  • 3 reacties
  • 4634 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Voorheen toen ik KPN adsl had kon ik het pluspakket 2-3 maanden op proef nemen. We krijgen zeer binnenkort een baby en ik zag wat baby/kinder zenders tussen de pluszenders staan. Waar kan ik die proef aanzetten? Of kan dit niet meer? Beetje zonde om te betalen als het niks blijkt te zijn. Blijft toch een tientje (per maand).

icon

Beste antwoord door Cornelis 21 december 2013, 11:09

Beste sverbruggen,

Helaas is een promotie waar u naar refereert niet beschikbaar.

Uiteraard is er wel de mogelijk om ook voordeel te pakken met het KPN Compleet pakket.

Wat betreft kinderzenders heb ik het een en ander uitgezet binnen KPN naar aanleiding van meer vragen over kinderzenders op het Forum en hoop op korte termijn hier meer over te weten te komen.

PS. van harte gefeliciteerd met de komst van de baby:)

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge
Dank je!

Helaas hebben we beiden nog een lopend mobiele telefonie abonnement, maar wanneer dat afloopt is KPN (of Hi) zeker het overwegen waard!

Reputatie 7
Badge +3
Beste sverbruggen,

Helaas is een promotie waar u naar refereert niet beschikbaar.

Uiteraard is er wel de mogelijk om ook voordeel te pakken met het KPN Compleet pakket.

Wat betreft kinderzenders heb ik het een en ander uitgezet binnen KPN naar aanleiding van meer vragen over kinderzenders op het Forum en hoop op korte termijn hier meer over te weten te komen.

PS. van harte gefeliciteerd met de komst van de baby:)

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reputatie 4
Badge +4
Je kunt het 1 maand " op proef " krijgen voor 10€ 😉

Reageer