Beantwoord

Pluspakket opeens aan

  • 27 July 2020
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Plus pakket stond aan zonder dat ik daar om gevraagd heb na overgang van Telfort naar kpn

icon

Beste antwoord door Susan_ 2 August 2020, 15:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Govertbastiaan 

Dat is erg vervelend dat dit is gebeurd, had je bij Telfort geen Pluspakket? Omdat je bent omgezet naar KPN kun je dit ook zelf uitzetten via de TV ontvanger, en via MijnKPN. Mocht dit niet lukken, zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen zit voor jou uitzetten.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Govertbastiaan, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

De vaste producten vanuit Telfort zijn nog niet overgezet op KPN, dus ik verwacht dat je zelf de overstap hebt gemaakt. Klopt dat? Of gaat het om je mobiele abonnement dat recentelijk is overgezet en had je al thuis KPN interne en televisie? Dan kan het zijn dat er enkele voordelen actief zijn, bijvoorbeeld KPN Compleet of KPN Hussel voordelen. Bij KPN Compleet krijg je gratis het Pluspakket of Fox Sports Eredivisie. Dit kan je maandelijks wijzigen. Bij KPN Hussel krijg je € 5,00 korting op een entertainmentpakket. De hamvraag is, betaal je nu extra voor het Pluspakket? Want indien er geen extra kosten zijn, krijg je het van KPN vanwege een voordeel. Betaal je er extra voor en heb je het niet aangevraagd? Dan kan je het uitzetten via MijnKPN. Dan is mijn vraag, hoe lang staat het al op je facturen?

In ieder geval, ik kijk ook graag het een en ander voor je na. Wil je daarom jouw Forum profiel even aanvullen zoals Dennis hierboven ook al heeft gevraagd? Dan ga ik even kijken en indien nodig het corrigeren!

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld.  Anders weet je ons te vinden!