Beantwoord

Pluspakket opzeggen

  • 4 March 2020
  • 10 reacties
  • 2527 keer bekeken

Hoi,

Ik zie dat ik een pluspakket heb van 6,99.

Ik maak hier geen gebruik van en wil hier vanaf, Hoe gaat mij dit lukken?

Gr,

Willem

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic

icon

Beste antwoord door Nadia 6 March 2020, 14:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Kun je opzeggen via de tv-decoder of via "Mijn KPN"

Reputatie 7

Hey @Willem elzinga, welkom op het forum. Zo te zien is je vraag al beantwoord door, jlthkoch. Top. Nog een kleine toevoeging, je kunt  zenderpakketten op twee manieren aan- en uitzetten; 

via MijnKPN  

  1. Ga naar MijnKPN, log in met je KPN ID.
  2. Klik op Televisie, kies het zenderpakket naar keuze en klik dan op toevoegen.
  3. Klik rechts op de kassabon op Volgende, ga akkoord met de voorwaarden door een vinkje te plaatsen en klik op Plaats bestelling.

via je televisie 

  1. Zet je televisie aan, druk op je witte KPN afstandsbediening op [menu].
  2. Scroll met de pijltjestoesten naar Service en druk op [ok].
  3. Ga naar het zenderpakket wat je wilt toevoegen en druk op [ok].
  4. Voer je pincode voor Interactieve TV in en druk op [ok].
  5. Het zenderpakket naar keuze wordt nu toegevoegd aan je abonnement. Je ontvangt een bevestiging per e-mail.

Is het je gelukt?
Meer informatie vind je op: Pluspakket van KPN

Thanks voor de reacties

Reputatie 7

Yes, graag gedaan @Willem elzinga Fijn weekend! 

Dan stel ik ook nogmaals de vraag

Ik wil graag mijn Pluspakket stopzetten. 

Het antwoord hier boven gaat over een pakket aanzetten. 

 

Hoe zet ik mijn Pluspakket uit. Via de afstandbediening en dan via menu werkt niet, de knop abonnement opzeggen is grijs en kan ik niet gebruiken. Toen via mijn KPN geprobeerd, maar ik zie geen verandering. Zaterdag dit geprobeerd via mijn KPN, maar mijn abonnement op Pluspakket is nog steeds actief... 

Reputatie 7

Hoi @babsje, welkom terug op het KPN forum.

De omschrijving die je hierboven ziet geldt zowel voor het aan- als uitzetten van een extra zenderpakket, zoals het Pluspakket. Heb je al geprobeerd om via de tv-ontvanger of MijnKPN het pakket te beëindigend?  Lukt het niet? Laat ons dan weten waar je precies tegenaan loopt :)

Hallo   wat is de beste datum in de mnd om mijn pluspakket tv op te zeggen zonder dat het volgende termijn wordt afgeschreven?

Reputatie 7

Geen idee, @djarnie. Dat is afhankelijk wanneer jouw factuur uitkomt. Maar geen zorgen, je kunt (na de eerste maand) altijd je abonnement en extra pakketten wijzigen. We verrekenen het bedrag dan op de eerst volgende factuur. Dus je betaalt nooit te veel :)  

Ik wil ook mijn pluspakket uitzetten in MijnKPN

 

Ik heb volgende stappen gedaan maar wanneer in daarna in MijnKPN ga kijken of het is gelukt dan staat het pakket gewoon weer "aan" onder mijn zenderpakketen. Ik kan het dus niet uitzetten. 

1. Ga naar MijnKPN en log in met uw KPN ID
2. Klik op 'Producten'
3. Kies uw 'Thuis' product
4. Klik op 'Extra opties wijzigen of toevoegen'
5. Stop het pakket onder Televisie, Internet of Bellen

Reputatie 7

Hallo @HJdB, goed dat je zo uitgebreid aangeeft wat je hebt gedaan, en waar je tegenaan loopt! Het verwerken van je verzoek (beëindigen pakket) kan even duren, mogelijk was je iets te snel :)
Hoe is dat nu? Je kunt ook via je tv-ontvanger het pakket stopzetten:

via je televisie 

  1. Zet je televisie aan, druk op je witte KPN afstandsbediening op [menu].
  2. Scroll met de pijltjestoesten naar Service en druk op [ok].
  3. Ga naar het zenderpakket wat je wilt toevoegen en druk op [ok].
  4. Voer je pincode voor Interactieve TV in en druk op [ok].
  5. Het zenderpakket naar keuze wordt nu toegevoegd aan je abonnement. Je ontvangt een bevestiging per e-mail.

Is het je gelukt?
Meer informatie vind je op: Pluspakket van KPN

Â