Beantwoord

Pluspakket private spice

• 17 juli 2013
  • 6 reacties
  • 9617 keer bekeken

De enige erotiekzender met enige klasse (private spice) halen ze er uit! Nu rest twee keer Meiden van Holland en Passie TV. Diegene die dat verzonnen heeft, zal geen kijk op erotiek hebben.

Deze drie zenders hebben het echt niet, maar betalen voor het erotiek pakket gaat mij nu net iets te ver.

Jammer geen erotiek meer voor mij bij KPN. Van mij mag private spice gewoon weer terug.

icon

Beste antwoord door Robin_ 17 juli 2013, 10:53

Beste MvEAvE,

Er wordt een afweging gemaakt welke zenders we missen of op welke manier we het zenderaanbod kunnen verbeteren. Hiermee proberen we zoveel mogelijk aan alle wensen van onze klanten tegemoet te komen en een zo compleet mogelijk zenderaanbod te bieden. Jammer om te lezen dat de laatste zenderwijziging voor jou geen succes is. Naast private spice zitten ook Dusk, Passie XXX en Penthouse in het erotiek pakket voor € 10,00 per maand.

Met vriendelijke groet,

Robin

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste MvEAvE,

Er wordt een afweging gemaakt welke zenders we missen of op welke manier we het zenderaanbod kunnen verbeteren. Hiermee proberen we zoveel mogelijk aan alle wensen van onze klanten tegemoet te komen en een zo compleet mogelijk zenderaanbod te bieden. Jammer om te lezen dat de laatste zenderwijziging voor jou geen succes is. Naast private spice zitten ook Dusk, Passie XXX en Penthouse in het erotiek pakket voor € 10,00 per maand.

Met vriendelijke groet,

Robin

Kom op, dit soort acties van KPN zijn zo doorzichtig, ik zou me schamen om als webcare medewerker nog zo'n antwoord te posten.  

De enige reden waarom Private Spice naar een betaald pluspakket over te hevelen is om het erotiek-pakket beter te kunnen verkopen. Wordt vervolgens vervangen door een el-cheapo soft-**bleep** zender waar echt niemand op zit te wachten. 

Net zoals de populaire kids-zenders ook steeds meer naar het betaalde 'kids-pluspakket' verhuizen. Om meer inkomsten te genereren dus. 

En het vervolgens vreemd vinden dat steeds meer consumenten naar alternatieven overschakelen zoals Netflix die hard aan de weg timmert. Goed bezig KPN:) Jullie komen jezelf nog wel een keer tegen.

haha, je mag hier niet eens het woord 'e r o t i e k' gebruiken. Wordt meteen *bleep* van gemaakt.

Reputatie 1
TV zenders Meiden van Holland, vaak meisjes uit Oost Europa, zonder toekomst die zich voor 50 euro letterlijk en figuurlijk, laten naaien.

Ik zou die zenders als provider  niet eens aan willen  bieden.

Reputatie 3
Badge
coco2001:

We zullen in de minderheid blijven, maar van harte met je eens. Als je zenders achter een slot moet verbergen, dan voel je met je klompen wel aan dat er niets niet klopt. Maar ja, sommigen hebben zelfs al geen klompen meer....

Reputatie 1
Dat is wat ik niet snap in dit land.

Bij mij in Utrecht moesten de prostitutieboten weg, terecht,  

vanwege uitbuiting en handel in vrouwen 

en 

een tv zender die meisjes, vaak uit het buitenland, uitbuit, mag wel.

De enige die er mee verdient is Kim Holland zelf.

Ook een soort mensenhandel en ze gebruikt arme, emotioneel zwakke meisjes om er zelf financieel beter van te worden.

Ik heb niks tegen erotiek op tv maar biedt dan een zender in het pakket aan waar de meiden er tenminste nog goed voor betaald krijgen en niet gebruikt worden.

Reageer