Beantwoord

pluspakket series: afleveringen achter elkaar kijken

  • 10 August 2019
  • 7 reacties
  • 537 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Als je een serie kijkt, bv Vikings, op het pluspakket is er dan een mogelijkheid om door te kijken van aflevering 1 naar aflevering 2 enz, ik heb nog niet ontdekt hoe dat in z,n werk gaat?
op het moment, als ik een aflevering kijk gaat hij helemaal terug naar het begin!

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 17 August 2019, 19:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Nee. die mogelijkheid is er niet. Je moet dan in de serie de volgende aflevering selecteren en starten.
Als je halverwege een aflevering stopt, dan zou ie dat punt wel moeten onthouden. Maar ook dan moet je eerst naar deze afl. manoevreren om 'm verder te kijken.
Reputatie 3
Badge
Jammer, gemiste kans voor abonnees van de kpn!
Inderdaad geen bingewatchen. Dat zou een welkome verbetering zijn.
Reputatie 3
Badge
Hoe zou dat bij andere providers zijn?
KPN is toch geen “ kleine jongen”
Bij NPOstart, Videoland en Netflix kan het wel, gek genoeg niet bij de KPN, raar hoor!
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb dit eens nagevraagd en de mogelijkheid tot automatisch afspelen van de volgende aflevering, zodat je kunt bingewatchen, is wel iets waar we naar kijken. Maar op dit moment is daar verder nog niets over te zeggen of dat er dan komt en wanneer.
Reputatie 7
Badge +30
Bij NPOstart, Videoland en Netflix kan het wel, gek genoeg niet bij de KPN, raar hoor!


Dit heeft er grotendeels mee te maken dat al deze bedrijven alleen maar videodiensten doen. Dus al hun tijd en geld gaat zitten in het verder ontwikkelen van de videodienst qua inhoud en mogelijkheden. KPN is groter dan dat. Wij leveren veel meer verschillende diensten. Waardoor tijd en geld ook over de verschillende diensten verdeeld moet worden.
Reputatie 3
Badge
Ja dat zal wel Eric en ik snap het ook wel dat de kpn meer aan zijn hoofd heeft, heb je weleens gekeken hoeveel stappen je moet doen voor de volgende aflevering? dan gaat het bij on demand toch een stuk eenvoudiger,
fijne avond.