Beantwoord

Pluspakket series overzicht kijken op laptop

  • 8 June 2019
  • 6 reacties
  • 844 keer bekeken

Hoi,

wij hebben het pluspakket met series. Deze kan ik normaal gesproken via de tv kijken. Echter nu wil ik ze op de laptop kijken. Nu ben ik ingelogd op de interactieve site van KPN, en zie wel wat films, maar kan nergens de on demand series vinden. Hoe kom via die interactieve kpn site bij de series?
Bedankt alvast.

groet,
Marlies
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 June 2019, 10:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @marlies_van_dijk . Welkom op het forum! Dat overzicht is er helaas niet maarrr. niet getreurd, de series zijn er wel. Je zult ze alleen moeten zoeken door de betreffende titel in het zoekvenster in te vullen!
Wellicht dat er in de toekomst ook een mooi overzicht komt maar voorlopig zul je het op deze manier moeten doen, ben ik bang! 🙂
@Erwin_ bedankt voor je reactie. Jammer dat er geen overzicht op de site staat. Is er elders een overzicht te vinden van alle series, behalve op tv? Het zou handig zijn te weten op welke titels ik kan zoeken... 😉
Reputatie 7
Badge +11
moderator Paul houdt je hier op het forum ook graag op de hoogte met: Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN onder: Uitgelicht voor de maand
Zoals @Tycha al aangeeft is het topic van @Paul_ heel handig om periodiek even te checken. Goodfellas is trouwens een steengoede film. Als het genre je ligt ;-)
Verder heb je nog de kpn pagina: https://www.kpn.com/beleef/films-tv/on-demand-series-om-niet-te-missen.htm
Voor een totaal overzicht blijft de tuner het handigst.
Dank jullie wel!
Graag gedaan, Marlies. Mocht je in de toekomst vragen hebben, weet je ons te vinden! 🙂