Beantwoord

Pluspakket The Handmaids Tale

  • 21 April 2019
  • 23 reacties
  • 5865 keer bekeken

Beste,
Onlangs zag ik via een mail van kpn dat the Handmaids Tale als een special in het pluspakket gekomen is. Ik kan echter via KPN iTV zowel op laptop en telefoon deze serie niet vinden. Ook de andere series die ik voorbij heb zien komen op dit forum (Vikings bijvoorbeeld) kan ik hierin niet terugvinden. Ik heb wel een KPN compleet abonnement met pluspakket, dus ik vraag me af waar het mis gaat.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 April 2019, 15:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

23 reacties

Volgens mij is deze niet op de app te bekijken,
Enkel op uw tv ontvanger.

Vaak in verband uitzendrechten en afspraken worden dit geblokkeerd.
Oke, dank voor uw reactie. Deze informatie kan misschien duidelijker op de website worden aangegeven.
Reputatie 7
Badge +22
Beste @Irene.T,

Ze staan wel On Demand in de app:



Weet je zo voldoende?
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Irene.T, welkom! Sommige dingen zijn inderdaad niet in de app te zien, echter bij Handmaid's tale is dat gelukkig niet zo. Wel is het zo dat het een beetje verstopt zit: als je zoekt op 'handmaid' dan kom je er wel!
Reputatie 7
Badge +22
Beste @Irene.T, welkom! Sommige dingen zijn inderdaad niet in de app te zien, echter bij Handmaid's tale is dat gelukkig niet zo. Wel is het zo dat het een beetje verstopt zit: als je zoekt op 'handmaid' dan kom je er wel!
Had de plaatjes er al bijgevoegd @Marcia_ 😉👍🏼
Reputatie 1
Helaas krijg ik m ook niet te zien:( ik heb gezocht op handmaid en the handmaid's tale. De app is helemaal up 2 date.

Reputatie 7
Badge +30
Wat gek! Willen jullie beiden je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ook wil ik graag weten welk merk en type telefoon jullie gebruiken en welke exacte versie van de app jullie hebben. Kunnen jullie via een laptop/pc testen of je 'm daar wel ziet?
Reputatie 1
Hoi Marcia_
Mijn profiel is aangevuld.
De versie van de app:
Kpn itv 6.2.3.

Ik heb de Samsung Galaxy A5 2017.

Ik heb een Android Acer chromebook R11.
Daar doet ie het ook niet op. Maar is een zelfde soort natuurlijk als mn gsm.
Ook niet als ik via de Chrome applicatie inlog op www.interactievetv.nl

Groetjes Rian
Reputatie 5
Badge +5
Probeer alleen Handmaid als zoekopdracht.
Probeer alleen Handmaid als zoekopdracht.
Precies. Ik denk zó maar dat het ''mis'' gaat met de komma-s ('s).
Reputatie 1
Ook met alleen handmaid werkt ie niet;) die tip had ik al gelezen. Thnx voor het meedenken🙌
Reputatie 7
Badge +22
Het is wel echt apart, ik zoek hem op in de app, en ik zie ze wel. 🤔 Ik hoop dat @Marcia_ deze mysterie kan oplossen voor jullie. 👍
Hier dito. "handmaid" in de zoekbalk van de (windows-browser) app typen en huppatee, de hele serie. Heel apart dat het bij jouw idd niet lukt.
Reputatie 7
Badge +30
Dank @RianB85! Ik ga het intern uit laten zoeken en er wordt binnen 5 werkdagen contact met je opgenomen. Wil je nog even laten weten wat eruit gekomen is? Mocht het onverhoopt niet opgelost worden, ga ik natuurlijk verder voor je op onderzoek uit.
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb inmiddels al reactie van de collega. Ik durf het bijna niet te zeggen, want ik heb dat ook niet bekeken, maar je hebt het pluspakket niet! En dus kan je het ook niet vinden, want dat kan alleen als je het pluspakket afneemt. Ik kan het wel voor je aanzetten voor €9,99 per maand.

Heb je een mobiele abonnement bij een andere provider? Je kunt ook overwegen om over te stappen, zodat je KPN Compleet kunt worden. Daarmee krijg je o.a. het pluspakket (of een ander zenderpakket) gratis en 5 euro korting op je mobiele nummer!
Reputatie 1
Hoi Marcia_,

Ik heb het even nagekeken. Ik had deze optie vorige week wel aangevinkt(voor 1 maand gratis)
Maar ik had de aanvraag blijkbaar niet afgerond!
Ik snapte er al niets van!Ik dacht dat het pluspakket al geactiveerd was😅. Nu wel gedaan. En getest en het werkt!🙌

Dank voor de moeite.
Ik kan de serie handmaid's tale niet meer kijken bovenstaande tips geprobeerd , seizoen 2 afl.8 en nu niks meer , echt balen , hoe krijg ik deze serie weer terug?
Ik ervaar een storing in Pluspakket on demand menu.
Onder series en dan 'alle series' zijn alle blokjes leeg. Bij jou ook? Ik vermoed zo maar dat het probleem daarmee te maken heeft. Ik ga het even aankaarten bij het team.

B.t.w. onder Videoland, indien je dat hebt, zijn ze wel beschikbaar. Serie 3 tot zomer '20 exclusief bij Videoland.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Apaloosa, welkom! Heel irritant, helemaal als je er net lekker in zit! Er was volgens mij, zoals Peter zegt, een storing in het On Demand gedeelte. Ik heb net hier even gekeken en ik kan de afleveringen, ook na afl. 8, seizoen 2 wel gewoon zien. Kan jij dat inmiddels ook weer?
Ja hoor is inmiddels weer te voorschijn , gauw verder kijken
Reputatie 7
Badge +30
Yes! Veel plezier 🙂
Badge
Super spannende en wringende serie. Maar Seizoen 3 alleen bij Videoland? Dan moet ik een jaar wachten.
Reputatie 7
Badge +30
Klopt, @Adiah! Je kunt ook je agenda de komende twee weken leegmaken en het hele derde seizoen in één keer kijken: je kunt Videoland namelijk altijd twee weken gratis uitproberen. 😉